Citat:
Ursprungligen postat av Calavera
Ja...vad är det egentligen?
Säg att du är ute en kväll och träffar på en snygg tjej/kille som du sedan för reda på har pojk/flickvänn - fortsätter du ragga på personen?
Ändras det om du känner pojk/flickvännen?
Hur är det med ex och syskon - skulle du kunna tänka dig bli ihop med din kompis syrra/bror?
För mig är det direkt en stor stopskylt om tjejen har pojkvän, jag vet inte om jag är för snäll av mig men det känns inte bara rätt.
Kompisars syskon och flickvänner tycker jag också är fel - det tar emot även i fantasin...
Så vad är off-limits för dig?
Vem skulle du ragga/sätta på?
Jag var som dig för längesen, tyckte att mycket var tabu, "Bros before Hoes"
men upptäckte senare att det bara var skitsnack, för det när det väl kommer till kritan så är det ingen som håller vid det. Människor kommer alltid bete sig hjärtlöst, nice guys finish last osv, osv..
Brud med Pojkvän:Nej, hon säger att hon har pojkvän av en anledning, för att hon inte vill/vågar/whatever.
Kompis Syrra: Hade nog inte fått för mig att ragga på en kompis syrra, men om hon visat intresse hade jag inte kan haft något problem det det.
Kompis ex: Hade inte haft några problem med att stånga en kompis ex, kanske även bli tillsammans med (1-2 års karenstid dock).