2008-03-14, 18:45
Medlem
ojz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calavera
Hur är det med ex och syskon

Jag skulle kunna fortsätta ragga på min syrra, hon är het
Citera
2008-03-14, 19:11
Medlem
smeklols avatar
Om jag går hem med en tjej och inte är medveten om att hon är upptagen gör jag inget fel.
Om jag vet om att hon är upptagen är det fortfarande hennes problem, inte mitt. Det kan dock lätt bli mitt problem eftersom hennes kille antagligen lägger skulden på mig och tar tillbaka henne.

Jag tror inte jag skulle bry mig om en kompis blev tillsammans med ett av mina ex, bara exet är en sjysst person.
Man önskar ju sina kompisar det bästa och har man varit tillsammans med personen tidigare tycker jag nog att man kan råda/avråda sin kompis från det.

Jag ser inga problem i att stöta på en kompis ex om kompisen inte har några känslor för henne eller känner sig obekväm med det.
Jag tycker dock att man kan vänta lika länge som förhållandet varat innan man gör detta.
Däremot skulle jag inte stöta på en nära kompis syster, då jag tror att det kan påverka relationen till kompisen negativt.
Och kompisars tjejer låter man vara.
Citera
2008-03-14, 21:31
Medlem
MacGyver88s avatar
Har tjejen pojkvän så slutar jag att ragga, hatar att sabba för andra bara för att få chansen att doppa. Lite karma där kanske..

Nej, även om jag känner killen så fortsätter jag inte att ragga. Däremot så kan man ju alltid skaffa nya vänner och sedan bli presenterad för tjejkompisarna

Kompisars syskon vette fan, tror inte att det skulle vara av intresse.
Citera
2008-03-14, 21:41
Medlem
Pokkass avatar
Citat:
Ja...vad är det egentligen?
Säg att du är ute en kväll och träffar på en snygg tjej/kille som du sedan för reda på har pojk/flickvänn - fortsätter du ragga på personen?
Ändras det om du känner pojk/flickvännen?
Hur är det med ex och syskon - skulle du kunna tänka dig bli ihop med din kompis syrra/bror?

För mig är det direkt en stor stopskylt om tjejen har pojkvän, jag vet inte om jag är för snäll av mig men det känns inte bara rätt.
Kompisars syskon och flickvänner tycker jag också är fel - det tar emot även i fantasin...

Så vad är off-limits för dig?
Vem skulle du ragga/sätta på?

Han har flickvän: Det är okej för mig om det är okej för honom, dvs: Är han den drivande parten i det hela så är det lugnt. Jag skulle dock aldrig driva något till att vara otrogen med mig.
Kompisars syskon: Nja, får för mig att det skulle kännas ungefär som att sexa upp kompisen, så tror inte att det skulle vara något för mig. Även om det är kul att driva om sånt.
Kompisars ex: Såklart beroende på relationen mellan exet och min vän, men förmodligen skulle jag dra mig undan, för det kan komma skit även om det sägs vara "okej" av kompisen.
Citera
2008-03-14, 22:50
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ja...vad är det egentligen?
Säg att du är ute en kväll och träffar på en snygg tjej/kille som du sedan för reda på har pojk/flickvänn - fortsätter du ragga på personen?
Hur är det med ex och syskon - skulle du kunna tänka dig bli ihop med din kompis syrra/bror?

För mig är det direkt en stor stopskylt om tjejen har pojkvän, jag vet inte om jag är för snäll av mig men det känns inte bara rätt.
Kompisars syskon och flickvänner tycker jag också är fel - det tar emot även i fantasin...

Så vad är off-limits för dig?
Vem skulle du ragga/sätta på?

Jag skulle inte fortsätta ragga på personen. För det första vill jag inte ha en otrogen person och för det andra vill jag inte dela en person med någon.
Citera
2008-03-14, 23:28
Medlem
Resurrecteds avatar
För min del fungerar det på samma sätt med tjejer som har barn som med tjejer som är upptagna - dom är av föga intresse.

Kompisars ex och syskon känns heller inte så lockande. Finns andra tjejer att lägga sin energi på.
Citera
2008-03-14, 23:46
Medlem
pizazzs avatar
Tjejer som jag inte rör;

Systrar till kompisar man respekterar: Jag vet inte hur sne jag skulle bli om någon ens försökte nått med min syrra, jag vill inte heller veta!

Upptagna tjejer: Om jag inte vet och hon ljuger ja då får jag ju bazza hon. Får jag reda på att hon har kille så golar jag direkt! Hatar otrohet!

Tjejer som är kända för att vara spermahinkar: Är rädd om mitt rykte och min lem!

Kompisars ex: Först och främst är det Bro's before Ho's som gäller på den här punkten. Men hos mig är det en till sak och det är att jag är #2 och jag har blivit ÄGD av polare. Jag nöjer mig bara med första plats!

Prostitiuerade: ALDRIG I LIVET! Nu snackar vi horor på riktigt!

Tjejer jag inte knullar i första taget;

Fula/Feta: Not my thing lixom, men shit happens! Fan ta dig Jack Daniels

Tjejer jag respekterar: Dom har gjort sig förtjänta av min respekt och därför kör jag inte "how you doin " direkt på dom

GF Material: Inte för att jag inte vill, utan föra att dom har självrespekt!
Citera
2008-03-15, 01:18
Medlem
möjligen bästa kompisens eller brorsans tjej men är hon riktiigt vrålsnygg så får man nog svårt att motstå om hon skulle stöta på en. Annars knullar jag det mesta och kan nog slänga in ett sympatiknull/straffknull på nån 1-3poängare om det skulle behövas eller om man har intagit tillräckligt mycket substanser för att inte bry sig så mycket så länge det har ett hål
Citera
2008-03-15, 01:23
Medlem
skalman1973s avatar
Tja allt som är yngre än 25 är offlimits Sen bör dom inte vara anorektiker heller dom bör ju förståss inte precis kommit från pingstkyrkans kvällsmöte Annars är jag en rätt öppen och flexibel person ?
Citera
2008-03-15, 01:27
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
På den första frågan så blir det avslutat om denne är upptagen.
Att dejta en väns bror kommer inte på frågan. Vem tusan ska man då gnälla över sin hopplösa partner till?
Citera
2008-03-15, 01:50
Medlem
Tjacktorskens avatar
Har fått känna på "kompis-som-knullar-syrran"-situationen. Syrran är sedan 2,5 år tillsammans med en klasskompis till mig. Så hederkodex är det dåligt med hos mina gamla vänner. Har fått leva med det eftersom de älskar varandra men tål knappt att se honom varje dag.

Hände en gång att jag och en " kompis " syrra höll på lite smått men jag drog mig ur i sista sekund. Vet inte varför men det kändes som förbjudet även om killen ifråga inte räknades som en riktig vän.
Citera
2008-03-17, 19:56
Medlem
pizazzs avatar
Tillägg som jag kom på nu.

Tjejer som är under arton. Efter fyllda 25 år så är det väl en maxgräns tjejer på tjejer som är max 7 år yngre än mig (och 3år äldre?)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in