2008-03-14, 16:53
Medlem
hompzs avatar
Tja, det är så att jag har en macbook med leopard installerat. Tidigare när jag besökt hemsidan Cailroots.com så har det funkat felfritt, men nu vet jag inte vad som hänt, för när jag går in där så stängs det ner efter 5- 10 sek. Har testat med Safari, Mozilla och Opera men inget funkar. Någon som vet vad felet är?
Citera
2008-03-14, 17:27
Bannlyst
Funkar fint med min MB.
Citera
2008-03-14, 19:44
Medlem
ChristianXs avatar
Inte har det med IT-säkerhet att göra iallafall, det garanterar jag...

IT-S -> Mac

/Mod
Citera
2008-03-14, 19:57
Medlem
akksel2s avatar
Konstigt om det inte skulle funka då, dom själv kör mac
Citera
2008-03-14, 20:15
På min MB i Leopard fungerar cali utan problem.. Kan det vara någon kaka-inställning som du har gjort? Prova kolla och ändra den... Mer än så kan jag inte komma på..
Citera
2008-03-14, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hompz
Tja, det är så att jag har en macbook med leopard installerat. Tidigare när jag besökt hemsidan Cailroots.com så har det funkat felfritt, men nu vet jag inte vad som hänt, för när jag går in där så stängs det ner efter 5- 10 sek. Har testat med Safari, Mozilla och Opera men inget funkar. Någon som vet vad felet är?
Har EXAKT samma problem... fungerar dock med Firefox (kör vanligtvis Safari)... jobbigt att man måste byta webläsare för att gå in på Caliroots! :P
Citera
2008-03-15, 20:07
Medlem
hompzs avatar
Funkar som sagt inte i någon utav de tre webbläsarna för mig. I safari har jag kört "återställ safari" 3 ggr utan någon framgång. Sidan har funkat felfritt förut, jävligt skumt.
Citera
2008-03-15, 20:31
Medlem
akksel2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hompz
Funkar som sagt inte i någon utav de tre webbläsarna för mig. I safari har jag kört "återställ safari" 3 ggr utan någon framgång. Sidan har funkat felfritt förut, jävligt skumt.

Det är sjukt konstig, ingen annan hemsida som har varit skum?
Citera
2008-03-15, 21:08
Medlem
hompzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akksel2
Det är sjukt konstig, ingen annan hemsida som har varit skum?

Nae, allt annat funkar. Har nu testat med Shiira med, samma sak där. Blir knäpp på dehär snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in