Tja, det är så att jag har en macbook med leopard installerat. Tidigare när jag besökt hemsidan Cailroots.com så har det funkat felfritt, men nu vet jag inte vad som hänt, för när jag går in där så stängs det ner efter 5- 10 sek. Har testat med Safari, Mozilla och Opera men inget funkar. Någon som vet vad felet är?
På min MB i Leopard fungerar cali utan problem.. Kan det vara någon kaka-inställning som du har gjort? Prova kolla och ändra den... Mer än så kan jag inte komma på..
Tja, det är så att jag har en macbook med leopard installerat. Tidigare när jag besökt hemsidan Cailroots.com så har det funkat felfritt, men nu vet jag inte vad som hänt, för när jag går in där så stängs det ner efter 5- 10 sek. Har testat med Safari, Mozilla och Opera men inget funkar. Någon som vet vad felet är?
Har EXAKT samma problem... fungerar dock med Firefox (kör vanligtvis Safari)... jobbigt att man måste byta webläsare för att gå in på Caliroots! :P
Funkar som sagt inte i någon utav de tre webbläsarna för mig. I safari har jag kört "återställ safari" 3 ggr utan någon framgång. Sidan har funkat felfritt förut, jävligt skumt.
Funkar som sagt inte i någon utav de tre webbläsarna för mig. I safari har jag kört "återställ safari" 3 ggr utan någon framgång. Sidan har funkat felfritt förut, jävligt skumt.
Det är sjukt konstig, ingen annan hemsida som har varit skum?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!