Kinnarps Arena
Utan tvekan Sveriges finaste arena

speciellt efter totalrenoveringen av arenan inför den gångna säsongen. Det ända jag skulle vilja ändra på är utformningen av ståplats. inget fel på den direkt, men jag skulle föredra något mer likt CC's eller LLA's.
Vida Arena
Väldigt märklig & enligt mig dålig placering av bortastå såväl som hemmastå, annars en fin och trevlig arena!
Laker Dome
Var där flera gånger som liten och kollade på Lakers med farsan, kort sagt en äldre, trevlig ishall!
Cloetta Center
Fin arena, men precis som klockan123 nämne så är det oftast inte mer än halvfullt. Blir aldrig något tryck då de har Sveriges i särklass sämsta fans.
Löfbergs Lila
Fruktansvärt tråkig och tankelös design ligger bakom denna arena (plåtburk?), enligt mig. Som bortasupporter så åker man in i ett soprum(?), går upp för ett par rangliga gallertrappor och kommer till något halvfärdigt bygge med balkar och all möjlig skit som hänger i taket. Och oftast så bemöts man av snorungar på på norra stå och gör grimaser mm.
Det ända positiva jag kan säga om arenan är hemmastå sektionen som ser någorlunda bra ut.