Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-03-13, 23:53
Bannlyst
Ja, som ovanstående rubrik tyder. Jag är väldigt besviken på att mina kapslar antagligen inte innehöll den benzo som sägs skulle vara....

Ärligt?! Är det bara jag som blivit blåst på druvsocker??? (pulvret smakade sött) Eller ska det smaka så??
Alla snackar så gott om SD, men nu börjar man fan tvivla........
Mephedronet funkade bra dock. Ska köpa mer.
Senast redigerad av Ztek 2008-03-14 kl. 00:01.
Citera
2008-03-14, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Ja, som ovanstående rubrik tyder. Jag är väldigt besviken på att mina kapslar antagligen inte innehöll den benzo som sägs skulle vara....

Ärligt?! Är det bara jag som blivit blåst på druvsocker??? (pulvret smakade sött) Eller ska det smaka så??

mina kapslar smakar också druvsocker jag vet inte om det ska det, hörde från en kille att hans pulver hade smakat sött. så nu sitter jag här för typ tredje timman och hoppas att effekten ska komma.

beställde också mephedronet, hur stor dos tog du? jag tog bara lite men kände inge, men det är ju så svårt att mäta eftersom jag inte har en våg.
aja, hoppas de inte blåsts oss i alla fall. Då jävlar ska jag ha mina pengar
Citera
2008-03-14, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smosh
mina kapslar smakar också druvsocker jag vet inte om det ska det, hörde från en kille att hans pulver hade smakat sött. så nu sitter jag här för typ tredje timman och hoppas att effekten ska komma.

beställde också mephedronet, hur stor dos tog du? jag tog bara lite men kände inge, men det är ju så svårt att mäta eftersom jag inte har en våg.
aja, hoppas de inte blåsts oss i alla fall. Då jävlar ska jag ha mina pengar

Hur förklarar man att lagret är slut men ändå kan skicka en massa kapslar? Luktar lurendrejeri. Pulvret funkade finfint, inget fel på det men kapslarna som de ersatt pulvret med är jag väldigt tveksam till. Tre st borde ge liiiiite effekt i a f!
Citera
2008-03-14, 00:48
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:

Blåst deluxe jao...
Citera
2008-03-14, 01:01
Medlem
Hahaha, phenazepam smakar verkligen inte druvsocker, inte sött på något sätt. Läderlasses phena smakade sött men han informerade också på sidan om att det var utblandat 10 ggr för att kunna doseras lättare. Blåsning verkar det som.
Citera
2008-03-14, 01:20
Medlem
hilltops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterÅgren
Hur förklarar man att lagret är slut men ändå kan skicka en massa kapslar? Luktar lurendrejeri. Pulvret funkade finfint, inget fel på det men kapslarna som de ersatt pulvret med är jag väldigt tveksam till. Tre st borde ge liiiiite effekt i a f!

Jag har beställt själv för flera veckor sen, Men fått till svar att produkten är slut

Så verkar helt klart att du blivit blåst
Citera
2008-03-14, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hilltop
Jag har beställt själv för flera veckor sen, Men fått till svar att produkten är slut

Så verkar helt klart att du blivit blåst
Jag menar ju det, produkten var helt slut. Jag vrålade som en tiger via ett antal mail och fick till slut 100 kapslar phena ist för 400mg pulver. På hemsidan stod det dock att produkten var slut, som sagt. Sen ifrågasatte jag detta, varvid Allan svarade att de hade massor med kapslar...sen dröjde det inte länge innan de ändrade på hemsidan. Men nu går det väl inte ens beställa kapslar längre. Blåst

Wellwell Desoxyn funkade finfint iaf men att blåsa en på nästan 200 kapslar phena, oförlåtligt!
Senast redigerad av MisterÅgren 2008-03-14 kl. 01:30.
Citera
2008-03-25, 09:27
Bannlyst
aah..... j*vligt dålig stil
Citera
2008-03-25, 09:40
Avstängd
Citat:

fenazepam e fett nice man måste ge det lite tid men det funkar absolut. jag kan tänka mig att SD blandar ut det med druvsocker eftersom en kapsel innehåller mycket mer än 2 eller 3mg så dom måste fylla ut det med nåt. men sen vet jag inte om du bara fått druvsocker... själv skulle jag inte beställa någons kapslar
iaf skyll inte på fenazepamet för det är en jävligt potent benz som funkar bra (för mig)
Citera
2008-03-25, 10:55
Medlem
words of minds avatar
Citat:

Vart har du varit hela ditt liv? Finns typ 10 trådar om folk som har blivit blåsa på sitt phenazepam..

Synd att dom ska skicka ut druvsocker..
Citera
2008-03-25, 12:58
Medlem
WaRs avatar
Vet du hur ett bensorus ska vara? Har du testat "riktiga" bensos innan?
Citera
2008-03-26, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Vart har du varit hela ditt liv? Finns typ 10 trådar om folk som har blivit blåsa på sitt phenazepam..
Vart jag varit? 67 inlägg skulle jag tro :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in