Svara
  • 1
  • 2
2008-10-06, 14:40
Medlem
Martors avatar
satt och sökte lite och läste denna du verkar har haft fett kul på 2c-b för ca en vecka sedan körde jag min debut och köper nytt nu på torsdag så då blir det att trippa igen :P hel najz tycker jag det är har aldrig varit i närheten av dom hallisarna jag får på 2c-b på typ LSD eller svamp detta är verkligen najz... blir nog en hel kapsel i näsan andra gången nu då slår de på så in i helvete har jag hört sist tog jag en halv, blev dålig svettades spydde i typ 30min men sen jävlar det var mörk ute och pang så blev jag bländad för då blev det just och sen mörk helt cpigt allt bara flöt iväg hus allt jag såg på bara gungade. har ni sett sådana lavalampor det var som allt jag såg var sådant fett najz

Mvh martor trippa vidare !
Citera
2008-10-06, 15:05
Medlem
rOKIEs avatar
jävligt skön rapport mannen. Och jag förstår precis vad du menar!
2c-b har ett skönt gung i sig och efter denna läsning funderar jag på att skriva ner när jag och polarna körde denna underbara drog.
5/5, underbar läsning

Blir också grymt taggad på denna substans igen efter denna läsning. Skulle fixat i helgen som var men cpade så får bli denna helg!
Senast redigerad av rOKIE 2008-10-06 kl. 15:09.
Citera
2008-10-07, 01:37
Medlem
Mycket välskrivet! Ser gärna fler rapporter från dig.
Hur gick det med Underbar? Kände hon av någonting?
Citera
2008-10-07, 02:24
Medlem
Underbart skrivet! 5/5

Men vad hände med din flickvänn?
Citera
2008-10-07, 19:07
Medlem
sanslösts avatar
najs
Citera
2008-10-16, 14:22
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebkmn
Hur gick det med Underbar? Kände hon av någonting?

Min dåvarande flickvän var helt klart mer i skallen än vad jag var vid trippandets tidpunkt. Hon kände i närheten av det jag gjorde fast senare då min peak kom överraskande tidigt. Hon pratade om att folk såg omänskliga ut (rått-liknande) när vi stod i publiken och enligt egen utsago upplevdes färger mycket annorlunda än som hon såg dem senare på film från evenemanget.

Något jag exkluderade var taxiresan hem. Kan ju tilläggas att både jag och taxichauffören hade problem med att finna hemkvarteret. Chauffören frågade även Underbar "vad hon hade gjort med mig", svaret skrattades bort med att jag var hopplöst kär. Utan henne hade jag antagligen inte hittat hem lika bra då mitt lokalsinne var borta (mer än vanligt) på denna substans.
Senast redigerad av Ödlan 2008-10-16 kl. 14:25.
Citera
2008-10-16, 15:53
Medlem
Klockeren beskrivning

5/5 Lätt
Citera
2008-11-07, 01:41
Medlem
mephedrons avatar
Mycket välskriven rapport!
Ska testa 2c-b till helgen så jag vill tacka för din rapport som gav mig lite bättre insikt om denna drog!
Citera
2009-02-05, 03:15
Medlem
Exoduses avatar
Jag säger det igen- Your the man!
Vill gärna läsa mer av dina tripp-aktiviterer.
Citera
2009-02-06, 19:45
Bannlyst
Riktigt bra rapport 5/5 kapslar, Härligt det låter att vara med "Underbar"
Citera
2009-02-07, 00:25
Medlem
Skön rapport 4/5

Bobby creekwater är en av eminems nya signade artister som är rätt hyffsad
Citera
  • 1
  • 2