2001-08-18, 07:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Undrar om inte Flashback bör lägga ner detta debattforum. Det är ju nästan bara idioter eller nazister (v.g. välj det tillämpliga!)som TOR, Svensk, Goj Gojim som "debatterar".
Citera
2001-08-18, 12:32
Medlem
Idioter och nazister

Var ligger det idiotiska eller nazistiska i minna inlägg?
Citera
2001-08-18, 14:58
Medlem
Idioter och nazister

jag håller med! alla konferanser har ju förvandlads till ett stort skämt!
Citera
2001-08-18, 17:00
Medlem
Idioter och nazister

Själv är jag kommunist och håller med. Saker JAG inte håller med om ska stängas och förbjudas! TOR, Svensk och Goj Gojim ska inte få föra sin talan, eftersom att de inte har samma åsikter sig jag.
Citera
2001-08-18, 17:39
Medlem
Idioter och nazister

Påminner om kritiken från en insändare till Flashback newsletter om att Flashback skulle kunna locka mer kvinnor genom att sluta skriva om porr och ta upp mer feminism etc. Kanske Flashback kan locka ännu mer medlemmar genom att dumpa kontroversen helt och skriva om saker som tilltalar sossar istället? ;)

Nej, när man läser Flashbacks målbeskrivning, att ge opopulära grupper en chans att föra fram sin sak, inser man att det ligger fullt i linje med Flashbacks verksamhet att idioter och nazister yttrar sig i forumen.

Citera
2001-08-18, 23:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Idioter och nazister

Svensk, dina inlägg är nog mera idiotiska än nazistiska eftersom flertalet nazister faktiskt brukar uppvisa en del kunskaper.
Citera
2001-08-19, 00:30
Medlem
Idioter och nazister

Varför har jag inga kunskaper nu då? Är det för att jag inte har samma åsikter som du?
Citera
2001-08-19, 21:17
Medlem
Idioter och nazister

UT ur landet jävla arier!!!!!!!!!
Citera
2001-08-20, 17:43
Medlem
Idioter och nazister

Den lågna nivån på så många inlägg speglar den låga nivån hos personerna bakom. Inte undra på att samhället ser ut som det gör. Det saknas korrekt uppförande.
Citera
2001-08-31, 11:27
Medlem
Idioter och nazister

Anledningen till att "+++++" vill tysta ned mig är att han är helt chanslös i debatter mot sådana som mig, som har lite fakta att komma med i motsatts till vissa antirasisters svammel.

Men är det inte så mångkulturförespråkarna arbetar? När man inte kan försvara sina åsikter med argument så satsar man på att försöka tysta ned motståndarna istället. För om motståndaren får tala för länge så börjar även andra till slut upptäcka sanningen bakom mångkulturförespråkarens tomma fasad...
Citera
2001-09-06, 00:17
Medlem
Idioter och nazister

Jag står bakom dig 100% Tor.
Citera
2001-09-17, 02:11
Medlem
Idioter och nazister

Varnig för Stig

Det skulle inte förvåna mig om "+++++" i själva verket är Stig Larsson från Expo, som återigen är ute på sitt heliga korståg mot yttrandefriheten. Inlägget är i alla fall i bästa Expo-anda. Stig är garanterat ute och snokar runt bland inläggen för att hitta "bevis" (groteska inlägg till 99 procent författade av rödingar, dårar eller han själv) som han använder sig av i sin smutsiga verksamhet.

Om inte alla minns det så var det vår käre Stig som låg bakom stängningen av Passagen politik och att Aftonbladet numera ökat ansträngningarna med att hårdcensurera alla inlägg som kan uppfattas som anstötliga och politiskt inkorrekta.

Stig är en gammal trotskist som varit redaktör på TT, och som numera jobbar dag och natt för att inskränka yttrandefriheten för sitt eget folk.

Stig ska även ha beröm för han är ruggigt effektiv. Jag tror att det är en tidsfråga innan Flashback tvingas stänga eller censurera inlägg i detta - den oinskränkta yttrandefrihetens sista vattenhål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in