Citat:
Ursprungligen postat av Subb_8
Kr p bara, vlj vilket du vill av alternativen. Du kommer igenom p bda.. =)
Jag skulle precis sga det samma. Om du tar tget ver bron finns risken med hundarna, men de har jag bara varit med om p hemresan till sverige. Aldrig ditvgen. Nu har jag bara krt med egen bil ver bron en gng och tagit tget 4 gnger varav en hemresa kollades.
Sen har jag "Turat" Helsingborg till Helsingr 100+ gnger d jag bor i Helsingborg. Brjade kpa sprit i danmark nar jag var 14 r gammal och p alla dessa gngerna ven i vuxen lder s har jag aldrig sttt p en tullare n minre sett ngon ens n gng! Jo det var en gng fr tio r sedan d de vinkade in vran bil p hemresan, den var fullmatad med l och sprit. Hon frgade om vi hade ngot att frtulla eller om vi hade fr mtcket sprit med oss! Jag svarade bara att vi har det vi ska ha med oss! Sen fick vi ka igen!
Om ni tar tget, kan du blanda ut kristalerna i vatten och stlla flaskan p golvet mellan inersta stolen och "chassit" p tget! D kan ni ju bara sga att den stod dr innan eller ngot sdant!
hur som helst r risken hur liten som helst att ni ker fast! S vlj ett alternativ och se glad ut!