2008-03-14, 14:49
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttti
lite OT men hade ett par kompisar för ett tag sen som trode det så när dom brände hemma så tömde dom en flaska ner i sin sprit sen spydde dom hela kvällen

Hahahahah! Så det finns alltså fortfarande folk som på allvar tror att det är kräkmedel i bolagets sprit?
Citera
2008-03-14, 14:57
Medlem
visemans avatar
Får EU för sig att förbjuda snus i Sverige, då gör dom det. Så är det bara, EU gör precis vad fan dom vill! Så var det i Sovjetunionen också. Ett undantag nu i dagsläget spelar ingen jävla roll för mupparna i Bryssel. Lite hot hit och dit och lobbyverksamhet och ett fördrag som behöver stöd och så kohandla och så vaknar vi i Sverige en dag med nyheten att snuset kommer att vara förbjudet det och det datumet.
Citera
2008-03-14, 15:01
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viseman
Får EU för sig att förbjuda snus i Sverige, då gör dom det. Så är det bara, EU gör precis vad fan dom vill! Så var det i Sovjetunionen också. Ett undantag nu i dagsläget spelar ingen jävla roll för mupparna i Bryssel. Lite hot hit och dit och lobbyverksamhet och ett fördrag som behöver stöd och så kohandla och så vaknar vi i Sverige en dag med nyheten att snuset kommer att vara förbjudet det och det datumet.

Tror du på det själv? Det är som att förbjuda rökning i Holland där väldigt hög andel av befolkningen röker.
Citera
2008-03-14, 15:03
Medlem
visemans avatar
Visst fan tror jag på det! Det är EU vi har att göra med, inte människor med hjärnor.
Citera
2008-03-14, 15:06
Medlem
Packans avatar
Det lär bli ett djävla liv om dom stoppar snuset.
"Centerpartiet rasar..."

Det är så pass många snusare i detta land, och att vi kan skylla på klassikern "rökning är sämre". Tror det blir svårt att stoppa, och jag lär demonstrera om så blir fallet.
Citera
2008-03-14, 15:08
Medlem
visemans avatar
Ni mäste förstå att EU inte bryr sig ett piss om vad människor tycker. Titta på Åland, dom blev av med snuset och nu flaggar deras farty svenskt för att kunna behålla snusförsäljningen ombord. EU är en grotesk skapelse som inte är mänsklig.
Citera
2008-03-14, 15:32
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ni mäste förstå att EU inte bryr sig ett piss om vad människor tycker. Titta på Åland, dom blev av med snuset och nu flaggar deras farty svenskt för att kunna behålla snusförsäljningen ombord. EU är en grotesk skapelse som inte är mänsklig.

Kom inte här med dina vänsterrationella åsikter, det är ett tobaksforum. Jag tycker inte heller om EU men det diskuteras inte i denna forumdel.
Citera
2008-03-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scatlovern
Även om han är ett miffo. Så är han snusarens svar i Eu

http://v2.joinfjellner.nu/?page=3&u_page=8
Är inte han gammal MUF-are?
Citera
2008-03-14, 15:38
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scatlovern
Även om han är ett miffo. Så är han snusarens svar i Eu

http://v2.joinfjellner.nu/?page=3&u_page=8

Haha. Tala om att killen är köpt:
[...] "Vill du veta mer om snus och dess effekter rekommenderar jag www.gothiatek.se, där du hittar det allra mesta i form av statistik och aktuell forskning."

Dessutom är sveriges snus-undantag permanenterat, till skillnad från andra undantag såsom EMU t.ex.

Lord3n: Jo, föredetta ordförande t.o.m.
Citera
2008-03-14, 15:39
Medlem
visemans avatar
Tråden heter "EU stoppar snuset" och kom inte och kalla mig vänster.
Citera
2008-03-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Haha. Tala om att killen är köpt:
[...] "Vill du veta mer om snus och dess effekter rekommenderar jag www.gothiatek.se, där du hittar det allra mesta i form av statistik och aktuell forskning."

Dessutom är sveriges snus-undantag permanenterat, till skillnad från andra undantag såsom EMU t.ex.

Lord3n: Jo, föredetta ordförande t.o.m.
Hade för mig detta. Var det inte han som hade nån film om att Eu ville förbjuda lakritspipor också? En riktig tobaksliberal
Edit: Där var den visst http://v2.joinfjellner.nu/filer/fjellner1.wmv
Senast redigerad av L0rd3n 2008-03-14 kl. 15:46.
Citera
2008-03-14, 17:29
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Tråden heter "EU stoppar snuset" och kom inte och kalla mig vänster.

Folk som kallar EU för en organisation som struntar i människor klingar röd i mina öron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in