2008-03-12, 20:35
Medlem
oddybolls avatar
Du ar det sa att mitt trakiga windows gick sonder igar. fick natslags virus och alltning ar helt ****ed up sa jag tankte installera om windows nu. jag anvander bootcamp och undrar om jag maste ga igenom hela processen igen med att branna drivrutinder etc? maste jag pa nat satt ta bort mitt windows hardisk ocksa eller ar det mpjligt att bara typ installera om windows som om det hade vairt en pc?

tacksam for alla svar!
Citera
2008-03-12, 22:09
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Det r bara att installera om Windows som vanligt. Antagligen har du vl kvar skivan med drivrutiner.
Senast redigerad av Schlomo ben Goy 2008-03-12 kl. 22:12.
Citera
2008-03-12, 22:44
Medlem
oddybolls avatar
okej! tack for hjalpen... tyvarr har jag inte kvar skivan med drivrutiner :S bor inte i everige langre och skivan e kvar hemma tror jag men ar de mojligt att branan en ny pa nat satt?
Citera
2008-03-12, 22:47
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddyboll
okej! tack for hjalpen... tyvarr har jag inte kvar skivan med drivrutiner :S bor inte i everige langre och skivan e kvar hemma tror jag men ar de mojligt att branan en ny pa nat satt?

Sure thing! www.thepiratebay.org

Dr kan du tanka en helt och hllet illegal version av MS Windows och sen brnna ut.
Citera
2008-03-13, 03:51
Medlem
oddybolls avatar
ah ! hehe nu syftade jag pa skivan med dom drivrutinerna man behover for att fa windows att funka pa min mac... typ nan san skiva man brannde nar man installerade boot camp?
Citera
2008-03-13, 19:45
Medlem
Finn-Fans avatar
Vad har du fr version av MacOS?
Enligt http://www.macosxhints.com/article.p...70329224224572 s kan du plocka ut filen "DiskImage.dmg" frn boot camp assistant och brnna ut den, men det gller 10.4. Jag kan inte hitta filen i den version av boot camp ass. som installeras med leopard.
Men det finns skert nt knep om du letar runt lite
Citera
2008-03-13, 22:49
Medlem
oddybolls avatar
tack sa mycet for hjalpen. ska dra ner till downtown direct och handla en cd men jag ar lite noob pa detta med mac :P jag har inte Leopard utan OS Tiger. det ar 10.4 eller?
Citera
2008-03-13, 23:49
Medlem
Suck

Det finns en manual -.-
Citera
2008-03-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddyboll
tack sa mycet for hjalpen. ska dra ner till downtown direct och handla en cd men jag ar lite noob pa detta med mac :P jag har inte Leopard utan OS Tiger. det ar 10.4 eller?

Japp, leopard r 10.5 s du har 10.4

Och bountyhunter84, om du nu r s irriterad p att folk inte lser manualen varfr ens ppna trden?

Suck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in