Citat:
Ursprungligen postat av skaruhaenglass
Du missar fortfarande precis allt jag skriver till dig. Gr du det med flit eller har du aspergers/huntingtons eller nt? Sdana personer har en tendens att skriva s frvirrat som du gr.
Har fortfarande inte sagt ett ord om identitet i den hr trden, s du lider uppenbarligen av en grov psykisk sjukdom, jag hoppas att du sker hjlp fr dina problem.
Psykiska problem, psykologi och psykiatri under vetenskap r nog dr du verkar hra hemma. Nr vi nd tipsar varandra.
Det r just Det som r Saken, och ditt rtt klara problem hr:
Du skriver ej om mnet/: 'Identitet' (frmr du ej?), utan sysslar med annat relations-polemiskt etc. (medvetet drivet OT-iserande, fr att sga det milt).
Igen: Detta r uppenbarligen FEL trd fr dig. Man behver, hr, dels frst vad (akademisk) filosofi och i det hr fallet 'identitet' avhandlar och omfattar just mnes-mssigt, och dels frst att lsa - och att kommunicera i och med detta s.a.s.
Jag hnvisar dig ter, i all dmjukhet, till trdar (eller andra internetforum) dr man kan kommunicera UTAN ett tnkande intellekt, s som du mer verkar ha fallenhet fr, med tanke p vad och hur du kommunicerat dessa 2 gnger.
Lycka till!