Citat:
Ursprungligen postat av skaruhaenglass
Du missar fortfarande precis allt jag skriver till dig. Gör du det med flit eller har du aspergers/huntingtons eller nåt? Sådana personer har en tendens att skriva så förvirrat som du gör.
Har fortfarande inte sagt ett ord om identitet i den här tråden, så du lider uppenbarligen av en grov psykisk sjukdom, jag hoppas att du söker hjälp för dina problem.
Psykiska problem, psykologi och psykiatri under vetenskap är nog där du verkar höra hemma. När vi ändå tipsar varandra.
Det är just Det som är Saken, och ditt rätt klara problem här:
Du skriver ej om Ämnet/: 'Identitet' (förmår du ej?), utan sysslar med annat relations-polemiskt etc. (medvetet drivet OT-iserande, för att säga det milt).
Igen: Detta är uppenbarligen FEL tråd för dig. Man behöver, här, dels förstå vad (akademisk) filosofi och i det här fallet 'identitet' avhandlar och omfattar just ämnes-mässigt, och dels förstå att läsa - och att kommunicera i och med detta s.a.s.
Jag hänvisar dig åter, i all ödmjukhet, till trådar (eller andra internetforum) där man kan kommunicera UTAN ett tänkande intellekt, så som du mer verkar ha fallenhet för, med tanke på vad och hur du kommunicerat dessa 2 gånger.
Lycka till!