2008-03-12, 03:00
Medlem
jocke18s avatar
Tjo. Har ett grymt jobbigt problem när jag kör spel på datorn då jag trycker pilknapparna och samtidigt mellanslag-tangenten, då piper det från datorburken. Det är inga problem med andra knapparna, utan bara mellanslag och piltangenterna samtidigt, då piper det.

Har googlat på det men har inte hittat något.. Skulle bli oerhört tacksam ifall någon kunde hjälpa mig att bli av med det extremt jobbiga problemet.

[[Och förresten.. Jag har INTE någon trojan eller dylikt som skulle kunna skoja fram det ljudet.]]
Citera
2008-03-12, 09:55
Medlem
LaResistances avatar
Kör du med ett USBtangentbord eller PS/2? Har för mig att PS/2 är begränsat när det gäller inputinformation eller vad fan man ska kalla det.

Kan ha fel dock.
Citera
2008-03-12, 11:04
Medlem
Kraews avatar
Du har en högtalare som sitter inuti datorn.. koppla ut den
Citera
2008-03-13, 01:09
Medlem
jocke18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaResistance
Kör du med ett USBtangentbord eller PS/2? Har för mig att PS/2 är begränsat när det gäller inputinformation eller vad fan man ska kalla det.

Kan ha fel dock.

Sitter på ett trådlöst tangentbord.

Men ska våga mig på att koppla ur högtalaren.. Tack för tipset Kraew. Verkar ju inte finnas något annat sätt att bli av med det jobbiga ljudet. Grrrr.
Citera
2008-03-13, 11:30
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocke18
Sitter på ett trådlöst tangentbord.

Men ska våga mig på att koppla ur högtalaren.. Tack för tipset Kraew. Verkar ju inte finnas något annat sätt att bli av med det jobbiga ljudet. Grrrr.

du skulle ju kunna prova att ta bort ljudet i volymkontrollen först ju Volymkontroll ->Alternativ ->egenskaper ->uppspelning PC-högtalare kryssa i ljud av där och testa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in