2008-03-10, 23:40
Medlem
Cydelixs avatar
ee, jag gillar ju mer brittisk, sjuk humor. Du vet komikern Bart Hampton? Dom har gjort en helt sjuuuk sketch allts, bissar va. Dr det ehm p bree street vettu, en tvrgata till merry boone road i London. Dr str en man, med svart flottigt hr, skinnjacka va. Uppenbarligen en kriminell typ allts och gr inbrott i en bil va, frsker bnda upp frardrren. D kommer tv andra mn gende, i eh shr lnga eeh trenchcoats vettu, och hatt. D stoppar den ena av dom hr "civilspanarna" in handen innan fr rocken och d tnker man; nu drar ju han fram polisbrickan och haffar den jveln allts. Men vad drar han fram? En LGTJUR! Haha SKOGENS KONUNG vettu! En TOLVTAGGARE va hehe i LONDON hihi, hur FAN har den komit dit?! ha ha hah hah........ o man tnker lixom..... hokaaay...
Citera
2008-03-11, 00:07
Medlem
robomans avatar
Haha, vad har du tagit?
Citera
2008-03-11, 00:19
Moderator
MondoBizarros avatar
Men...det str inte tripprapporter dr uppe?
Eller har jag tagit nt olmpligt?
Citera
2008-03-11, 00:45
Medlem
inkvisitivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Haha, vad har du tagit?
Mste hlla med dig... Lost in translation heter det vl...
Dessutom s heter gatan Marylebone Road och har inget med stnd att gra... D man vet att avgaserna dda sexualdriften rtt s mycket....
Jag lste idag att Etiopiens (Heile nt) frmsta lpare avst frn Maraton I Os d han vill inte fockar lungorna i Kinas ack s fin statsluft. Han verka har bttre koll n premirministern i det stora landet till vnster....
Citera
2008-03-11, 16:11
Medlem
Cofis avatar
Jaha?

http://www.youtube.com/watch?v=GFl6zIqAw74
Citera
2008-03-11, 18:16
Medlem
Cydelixs avatar
Haha jag undrade faktiskt hur lng tid det skulle ta fr ngon att komma p att det var frn Grotesco

Grotesco r det bsta som gjorts
Citera
2008-03-11, 20:26
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cydelix
Haha jag undrade faktiskt hur lng tid det skulle ta fr ngon att komma p att det var frn Grotesco

Grotesco r det bsta som gjorts
Haha, jag var helt sker p att jag hade hrt exakt samma historia, trodde du hade kopierat frn ett tidigare inlgg hr p fb. Men nu klarnade det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in