• 1
  • 2
2008-03-10, 20:42
Medlem
Mahones avatar
tja jag behöver hjälp
jag vet att det finns droger att ta såatt man minskar i vikt, hungern försvinner osv..men VAR får man tag i det, vad heter det?
Citera
2008-03-10, 20:44
Bannlyst
Centralstimulanter. Sen är det ditt egna val om du ska ta efedrin eller amfetamin liksom...
Citera
2008-03-10, 20:44
Medlem
CrackCrickets avatar
Tjack funkar väll ganska bra för det ändamålet som jag förstått det.
Citera
2008-03-10, 20:50
Medlem
Amfetamin, efedrin och massa andra kopior, har du väldigt mycket pengar funkar kokain, men det blir dyrt.
Dock rekommenderar jag inte att du ska gå ner i vikt på t.ex amfetamin, det blir farligt efter ett tag, träna och ät rätt så mår du bättre, du riskerar även att gå in i ett missbruk.
Citera
2008-03-10, 20:54
Medlem
Melongrasss avatar
Ja, rätt diet och träna hårt borde göra susen

men du kanske skulle testa hoodia, har hört att det funkar bra på vissa och mindre bra på andra.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Flugtallriksl%C3%A4ktet
Citera
2008-03-10, 21:40
Medlem
Crinells avatar
Efedrin funkar
Citera
2008-03-10, 21:50
Medlem
fentssons avatar
Träna 3-5 dagar i veckan. Ät rätt mat och i lagoma portioner och vila för att bygga upp dina muskler. Fins inga genvägar som håller i längden tyvärr!

Själv har jag gått ner 5 kilo i år på grund av depresion men det är ju ju inget roligt sätt att förlora vikt på!

Opiater gör ju att hungern försvinner, men ett par kilo är knappast värt ett missbruk. Även under AT försvinner ett par kilon! Men som sagt inte värt det!
Citera
2008-03-10, 22:02
Medlem
Nemesis1s avatar
Cannabis höjer väl ämnesomsättningen?? Jag tror jag har känt en enda stoner som inte är smal, och då har de flesta ändå munchat i sig en massa skräpmat...
Citera
2008-03-10, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Cannabis höjer väl ämnesomsättningen?? Jag tror jag har känt en enda stoner som inte är smal, och då har de flesta ändå munchat i sig en massa skräpmat...
vad snackar du om.....inte fan minskar du i vikt på Cannabis.
Citera
2008-03-10, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Finns (fanns åtminstone?) tyvärr ingen studie som bevisar det här. Men sannolikheten verkar ändå vara ganska stor. Jag tycker att TS kan testa i minst en månads tid, så kan vi andra observera.
Citera
2008-03-11, 07:00
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Finns (fanns åtminstone?) tyvärr ingen studie som bevisar det här. Men sannolikheten verkar ändå vara ganska stor. Jag tycker att TS kan testa i minst en månads tid, så kan vi andra observera.

haha lycka till, därimot vi rökare som rökt 5år+ vi får inte munchies längre, dock händer det IBLAND men inte som förr, då tappar vi vikt med hjälp av cannabis men äter man hela tiden skit så bajjar du ju inte ut fettet precis ^^
Citera
2008-03-11, 09:26
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
vad snackar du om.....inte fan minskar du i vikt på Cannabis.
Jag känner så många magra stoners (som ändå har riktigt urusla matvanor) att det inte kan vara en tillfällighet... Själv har jag iofs alltid varit smal men jag tycker iaf att cannabis sätter igång ämnesomsättningen...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in