Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2008-03-11, 11:32
Medlem
fentssons avatar
Som jag redan sagt så är min favorit kombo 1st Imovane 7.5mg och sedan 5-10mg Nitrazepam! Då sover jag som en häst!

Sen har jag märt att jag sover väldigt gott på en liten dos subutex men det är kanske ett för långt steg att gå för våran trådskapare!
Citera
2008-03-11, 11:47
Medlem
Genious Brothers avatar
Är det bara jag som tycker att TS påminner om Doc Brown ifrån Back to the future i sättet han skriver?
Förövrigt så funkar väl Tryptizol skapligt att sova på men torr i munnen, det blir man. Annars borde du prova Zolpidem som funkar finfint att sova som en stock på.
Citera
2008-03-11, 12:33
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Är det bara jag som tycker att TS påminner om Doc Brown ifrån Back to the future i sättet han skriver?
Förövrigt så funkar väl Tryptizol skapligt att sova på men torr i munnen, det blir man. Annars borde du prova Zolpidem som funkar finfint att sova som en stock på.
Men har du ätit Stilnoct (Zolpidem) ett tag så vaknar du lätt efter 3 timmar oxå, det är ju en insomningstablett inget man sover som en stock på hela natten precis.
Citera
2008-03-11, 12:43
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Men har du ätit Stilnoct (Zolpidem) ett tag så vaknar du lätt efter 3 timmar oxå, det är ju en insomningstablett inget man sover som en stock på hela natten precis.

Nej det är sant. Sen så är det ju ruskigt lätt att bli tolerant. Men det går ju att kombinera med propavan för att kunna sova längre och djupare.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in