När man snusar + efter att man tagit ut snusen så känner man en unken jävla lukt i munnen som luktar lite som gammal spya.
Jag har även märkt att det ur munnen kommer en unken, grov, äcklig lukt från folk som snusar.
Med cigg känns det inte alls likadant, visst andedräkten blir väl sämre men man får ändå inte samma härskna, äckliga lukt ur munnen som snusare får.
Jag tror också att rökandedräkten luktar mer illa än snusandedräkten! Men jag tror också att det utgör vissa saker med t.ex. vad man har ätit, druckit, hur mycket snusar/röker osv.
Jag vettefan om jag kan känna på en persons andedräkt om dom har en snus inne, iaf inte portion. Däremot en rökare kan du ju fan känna på 10 meters avstånd.
Luktar väll påett ungefär lika illa, skillnaden är dock att det bara är andedräkten som luktar hos snusare till skillnad från rökare.
Mitt ex brukade inte känna på smaken/andedräkten att jag hade snus inne ibland .
Sen känner jag mig personligen mycket mycket fräschare när jag snusar än när jag röker.
Jag låter min herre som äger mig blåsa lite rök på snusarna så att dom domnar och går över till mig en cigg!!
Testa mig jag är inte farlig jag är bara vägen till sanningen!
Jag är dessutom omskuren cigg utan filter!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!