Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Vad jag förstår så är Örjan Ramberg ett fyllo och en skitstövel, men knarkade inte Josefin Nilsson ihjäl sig?
Eller nu ni som håller en manifestation, tror ni att hon hade blivit hjälp med sitt missbruk genom att tycka synd om henne om hon nu hade varit vid liv?
Sedan att ÖR borde ha låsts in är en annan sak men det hade väl inte räddat JN.
Var det inte så att Josefin började äta smärtstillande tabletter efter skadorna av Örjan Rambergs misshandel.Han skadade henne rätt mycket fysiskt, bla i ryggen.Smärtstillande som morfin är vanebildande.
Jag tycker det är märkligt att denna äckliga motbjudande Örjan fortfarande kan fortsätta hyllas utan att någon gång få ett rejält straff, han fick ju bara villkorlig dom för grov misshandel och hot.Ändå får han vara med på Stjärnorna på Slottet, skådespela på Dramaten...
När det kommer till ett kriminellt beteende så ska samhället markera mot Örjantyper, för de rättfärdigar hela tiden sitt beteende, det ska inte samhället göra.