2019-05-17, 21:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Läste att det ska skrivas en bok också, som ska heta... "Älska mig för den jag är".
Citera
2019-05-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Läste att det ska skrivas en bok också, som ska heta... "Älska mig för den jag är".

https://www.dn.se/kultur-noje/da-kom...sefin-nilsson/

”Älska mig för den jag är” kommer ut den 29 februari 2020, på dagen fyra år efter att Josefin Nilsson gick bort, och beskrivs som ”nyskrivna texter om livet före och efter Josefins död med brev, dagboksanteckningar, rättegångsprotokoll och det manus som Josefin Nilsson arbetade på vid tiden för sin död”.
Citera
2019-06-13, 16:34
Medlem
Den 4 augusti ska Josefins syster Marie Nilsson Lind sommarprata. Ska bli intressant att höra vad hon har att säga.
Citera
2019-06-14, 07:01
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...osefin-pa-gang

Ny musik med Josefin Nilsson är på gång.
Citera
2019-06-21, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Den 4 augusti ska Josefins syster Marie Nilsson Lind sommarprata. Ska bli intressant att höra vad hon har att säga.

Och där får vi också höra Josefin Nilssons nya låtar premiärspelas.
Citera
2019-06-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Låter mer som biverkningar av amfetaminer. Kände en kille som var blandmissbrukare i perioder och när han var djupt in på tjack så var han sjukt paranoid. Körde med olika koder och dylikt.
Att en rädd och hotad kvinna, ber sina vänner att tex ringa på ett visst sätt, är väldigt vanligt.
Misshandelsoffer lär sig olika knep, för att slippa fortsatt förföljelse, de vågar inte svara utan att de vet vem som ringer. Josefin blev uppenbarligen utsatt för hot,efter misshandelsdomen.
Och nu framgår det ju att Ö, hela tiden var rädd att den där misshandelsdomen skulle poppa upp,
och förfölja honom. Han kanske tänkte att det var Josefins fel, att han blev ansedd som en misshandlare.
Han insåg/ inser inte att det är hans eget agerande som bär skulden till det rykte han fått.
Citera
2019-06-28, 18:25
Medlem
LeBronThurmans avatar
Nu vill den patetiske Örj4n R4mberg att det sker en rättslig prövning av SVT:s hantering av dokumentären om Josefin Nilsson. Han namngavs inte i dokumentären, vilket överensstämmer med pressetiska regler m.m.
Örj4n känner sig hotad av allmänheten och surar för att han har namngivits på nätet. Att han har namngivits på Internet kan knappast SVT ta något ansvar för.
Han klarar inte ens utav en intervju med SVT, utan skickar fram sitt juridiska ombud S4rgon de B4sso i TV-rutan.

Bra om frågan prövas rättsligt! Ändå bättre att det har grävts fram så mycket skit om denne misshandlande narcissist, både via grävare på nätet samt via info ifrån andra insatta i hans långa tragiska liv.
Citera
2019-06-28, 20:41
Medlem
Josefins liv blev förstört PG av den där mannen....
Citera
2019-07-13, 09:51
Medlem
Citat:

Självklart. Det finns pengar att hämta. Att den sk dokumentären ingår i en stor säljplan fattar ju en tioåring.

JN var skälet till att Ainbusk fanns. Med JN försvann all karisma, och nu ska man krama pengar ur lilla som finns kvar...

Är det bara jag som tycker att det är ofräscht alltihop?

Att de efterlevande inte säger sanningen om JN och hennes livsstil känns troligt.

Att skapa ett monster är smartare än att berätta varför syrran inte klarade av livet.
Citera
2019-07-13, 09:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Självklart. Det finns pengar att hämta. Att den sk dokumentären ingår i en stor säljplan fattar ju en tioåring.

JN var skälet till att Ainbusk fanns. Med JN försvann all karisma, och nu ska man krama pengar ur lilla som finns kvar...

Är det bara jag som tycker att det är ofräscht alltihop?

Att de efterlevande inte säger sanningen om JN och hennes livsstil känns troligt.

Att skapa ett monster är smartare än att berätta varför syrran inte klarade av livet.
Jo, även jag känner en lätt bismak i munnen av alltihop. Jag vet att hon levde allt annat än hälsosamt i långa perioder. Det behöver man såklart inte basunera ut, men en viss ärlighet skadar inte (inte minst för J:s skull, det var ju hennes liv, hon gjorde så gott hon kunde såklart)....
Citera
2019-07-14, 15:22
Medlem
Citat:
Jo, även jag känner en lätt bismak i munnen av alltihop. Jag vet att hon levde allt annat än hälsosamt i långa perioder. Det behöver man såklart inte basunera ut, men en viss ärlighet skadar inte (inte minst för J:s skull, det var ju hennes liv, hon gjorde så gott hon kunde såklart)....

Hela bilden säljer inte lika bra som halva bilden, som vanligt, och även jag (som inte kände JN) har fattat att JN hade hälsoproblem. Hon var slirig i en intervju har jag noterat.

Jag gissar att pressen var stor. Lets face it... JN var det stora dragplåstret i Ainbusk, och utan henne finns ingenting kvar.

Jag hade åxo tagit till hjälpmedel...
Citera
2019-07-14, 19:07
Medlem
Doktorphils avatar
Bara jag som tycker att det börjar mjölkas ut så mycket att det börjar bli osmakligt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in