Citat:
Ursprungligen postat av
ModerEva
Om jag inte minns helt fel så tog Lena Olin sin bebis och flydde landet p g a Ramberg. Tror du att Lena Olin var alkoholist? Jag vet inte.
Ramberg skallade en regissör för att han blev arg. Är det naturligt att skalla någon för att man blir arg? Hände väl dessutom på arbetsplatsen?
Vi kan väl alla enas om att Ramberg är en labil gubbe och avlönad av oss skattebetalare. Om man sedan tycker att hans beteende är okej eller inte får var och en stå för. Jag tycker inte att ett sådant beteende är okej och hade tyckt att det vore otäckt om en sån person var kollega till mig.
Ett icke oansenligt segment av den kvinnliga befolkningen gillar dock män som Ramberg. De tycker han är spännande just för att han skallar andra män, et cetera. Kom inte Anna Odell nyss ut med en film där hon och Persbrandt klär ut sig till vargar och har sex? Ja, du förstår kanske min poäng. Om inte så har vi ju hela seriemördargroupiesgrejen. Kvinnor har också dunkla/destruktiva sidor.
Om Ramberg misshandlar folk (kvinnor eller män) så ska han givetvis dömas för det. Och, folk (kanske i synnerhet då kvinnor) bör ju akta sig för att inleda en relation med honom om de vet att han är en labil stolle som skallar folk nykter eller på fyllan.