Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-25, 05:54
  #361
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
T*b*as va han heter..

Puke?
Citera
2021-03-07, 07:36
  #362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baptiii10
Finns det några etablerade grupperingar i Jönköping? Känns som man aldrig ser minsta tillstymmelse till gäng eller kriminalitet i den staden. Läser aldrig nått om Jönköping i tidningarna heller, jämfört med andra städer då.

Av polisens topp 100 utsatta områden i Sverige finns bara ett från Jönköping och det är råslätt och då är Jönköping Sveriges 9:e(?) största stad. Borde hända lite mer eller med tanke på dess befolkning?

Hört två namn,
Den*is Ha*avac (N, L)
Emi* Gra* (L, N)

Någon som har lite mer info om dessa?


Haha, Emi* Gra*n är väl fan ingenting? Är han ens kriminell?
Då är Den*s Ha*avac mycket värre.. Även om han inte är den smartaste eller modigaste...

Hahaha! Ezzedine kan man knappast kalla nåt nätverk.. Fattar inte varför snuten kallar dom för det...
Dom är riktiga töntar hela bunten!
Det är väl Josef som är dömd för våldtäkt och inte Kamal? Eller är båda 2 det?
Citera
2021-03-07, 16:27
  #363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppcal
Haha, Emi* Gra*n är väl fan ingenting? Är han ens kriminell?
Då är Den*s Ha*avac mycket värre.. Även om han inte är den smartaste eller modigaste...

Hahaha! Ezzedine kan man knappast kalla nåt nätverk.. Fattar inte varför snuten kallar dom för det...
Dom är riktiga töntar hela bunten!
Det är väl Josef som är dömd för våldtäkt och inte Kamal? Eller är båda 2 det?
Citat från Aftonbladet.
Människosmuggling låter ju rätt otäckt.

Två familjer pekas ut i polisens klanrapport.
Enligt polisen ägnar de sig åt hot, våld, utpressning, narkotikahandel, bedrägerier, häleri, penningtvätt och sannolikt människosmuggling.

Citera
2021-03-14, 04:49
  #364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Citat från Aftonbladet.
Människosmuggling låter ju rätt otäckt.

Två familjer pekas ut i polisens klanrapport.
Enligt polisen ägnar de sig åt hot, våld, utpressning, narkotikahandel, bedrägerier, häleri, penningtvätt och sannolikt människosmuggling.


Dom förstorar och överdriver allt, och detta är ju bra för dom.. Dom har noll koll på saker..
Dom som vet vilka muppar det är vet det.
Citera
2021-06-29, 01:38
  #365
Medlem
Inga proffs från Jkpg som åkte med i bara farten i trojan shield? Någon som har koll?
Citera
2021-10-09, 21:39
  #366
Medlem
crusadeess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tpalm
Han som äger Tuttifrutti har jag hört förser Jkpg med Heroin åt HA...
Sen vet jag inte eom NP fortfarande är i farten ....

Fortfarande så här 2021?
Citera
2021-10-10, 05:54
  #367
Medlem
gorillaglues avatar
Jag styrde i jönköping för ca. ett år sedan.... i min bil när jag körde igenom stan.
Citera
2021-10-20, 08:58
  #368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusadees
Fortfarande så här 2021?

Det har aldrig varit sådär. HA sysslar verkligen inte med heroin och dom vill knappast ha nåt med Tutti Frutti att göra.
Citera
2021-10-28, 17:26
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
kyrkan OCH PRÄSTERNA

Absolut, bara att kasta vigvatten så flyr de kriminella i ilfart. Har alltid fungerat.
Citera
2022-04-01, 23:58
  #370
Medlem
Ez.***ine har slängt ut droger från sin lägenhet på Ulfsparregatan till bilar som tutar nedanför i flera år. Och hans fru N**ia har transporterat droger med sin barnvagn som de haft sitt barn i lika länge. Polisen har vetat om detta men de har inte brytt sig.
Citera
2022-04-03, 19:25
  #371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av more-lemon-pledge
Ez.***ine har slängt ut droger från sin lägenhet på Ulfsparregatan till bilar som tutar nedanför i flera år. Och hans fru N**ia har transporterat droger med sin barnvagn som de haft sitt barn i lika länge. Polisen har vetat om detta men de har inte brytt sig.
Stark anklagelse. Hur kan det isåfall komma sig att polisen inte gör något?
Har de någon hållhake eller bistår de polisen med info?
Citera
2022-04-24, 08:20
  #372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gersigaldrig
Vem är du? Som skaffar en profil bara för att svara på den frågan? Jag känner ingen av dom två snubbarna men vet vad som rasslade om. Är han häftig den nedersta? För att han åkt in för mord?

Är man en fjant för att folk inte vet vem man är som den översta? Bara undrar.

För som jag ser det så har ALLA som suttit inne misslyckats..... Radikalt.
Att mörda någon kan vem som helst om du tänker efter. Särskilt 3 mot 1. Det är inget häftigt i det.

Den andra killen vet jag inte mycket om. Därför är ju han mycket mer skrämmande för den som tänker efter.

Kan bara instämma, om man tänker efter..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback