• 1
  • 2
2008-03-09, 22:26
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Poppers? Är det som n2o ungefär eller?

Ja, fast betydligt klenare rus (enligt min mening).
Citera
2008-03-09, 22:28
Medlem
Pirats avatar
Jenkem Jenkem
Citera
2008-03-09, 23:12
Medlem
N2O/THCs avatar
Jodå. Poppers var det. Han kände igen namnet.

Mod kan slänga...
Citera
2008-03-09, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Jodå. Poppers var det. Han kände igen namnet.

Mod kan slänga...

Poppers i spray form?

Nu har han nog fått det lite om bakfoten.

Poppers liknande cannabisrus?
No way, poppers gör att man blir yr, konstig och hjärtat pumpar RIKTIGT hårt, det håller i sig i 20sek-1min.
Citera
2008-03-09, 23:34
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
Poppers i spray form?

No way, poppers gör att man blir yr, konstig och hjärtat pumpar RIKTIGT hårt, det håller i sig i 20sek-1min.

Han provade inte själv, utan fick det enbart förklarat för sig.
Citera
2008-03-10, 16:19
Bannlyst
Jag vet att det finns sprayburkar med THC i england. Har dock bara sett dom i en ambulans och dom ska visst användas för att förhindra celldöd att sprida sig i hjärnvävnaden hos människor med stor skalltrauma, så att man hinner få dom under vård.
Har dock aldrig hört att dessa sprayer går o få tag på. Däremot så finns det ju THC i ren form som kapslar. Dock blir man mer illamående av dom än hög. En cannabisrus e en blandning av minst 3 olika aktiva THC sorter, inte bara Delta-9-typen.

Men det låter ju intressant... Undrar vad det kan va..
(Det e dock inte poppers... Liknar ju inte ens en THC rus och man sprayar inte in skiten i näsan... Man luktar av ångorna på poppers...)
Citera
2008-03-10, 16:44
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
Jag vet att det finns sprayburkar med THC i england. Har dock bara sett dom i en ambulans och dom ska visst användas för att förhindra celldöd att sprida sig i hjärnvävnaden hos människor med stor skalltrauma, så att man hinner få dom under vård.
Har dock aldrig hört att dessa sprayer går o få tag på. Däremot så finns det ju THC i ren form som kapslar. Dock blir man mer illamående av dom än hög. En cannabisrus e en blandning av minst 3 olika aktiva THC sorter, inte bara Delta-9-typen.

Men det låter ju intressant... Undrar vad det kan va..
(Det e dock inte poppers... Liknar ju inte ens en THC rus och man sprayar inte in skiten i näsan... Man luktar av ångorna på poppers...)
Han sa ju att hans kompis kände igen namnet poppers.
Citera
2008-03-10, 18:55
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Han sa ju att hans kompis kände igen namnet poppers.

Oavsett så kommer inte poppers i en sprayburk som man kör upp i näsan och trycker av, och man blir inte cannabislullig i någon/några timmar. Utan som nån skrev så varar ruset i 20sek-1 minut och man blir yr,varm i kroppen & känner hjärtat slå hårt som fan.
Citera
2008-03-10, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
Poppers i spray form?

Och det känns som att skallen blir stor det får man inte glömma. Aah underbara poppers.
Citera
2008-03-12, 20:30
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Oavsett så kommer inte poppers i en sprayburk som man kör upp i näsan och trycker av, och man blir inte cannabislullig i någon/några timmar. Utan som nån skrev så varar ruset i 20sek-1 minut och man blir yr,varm i kroppen & känner hjärtat slå hårt som fan.
Men han hade ju fått det förklarat för sig från nån annan, klart det kan bli lite missförstånd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in