• 1
  • 2
2008-03-09, 21:33
Medlem
N2O/THCs avatar
Min rumskompis kom hem idag efter en fest i en annan stad. Där hade det varit en kille som bjöd på en skum drog. Han sa att man kunde beställa den från England. Drogen var i en sprayburk som man körde upp i näsan och tryckte av, sen blev man typ cannabislullig i någon/några timmar.

Detta är inget jag har hört talas om tidigare, så jag undrar vad det kan vara? Det första som slog mig någon form av kratomlösning. Men det blir man väl inte flummig av? Min kompis minns inte vad det hette då han var full.

Vet någon här vad det kan ha varit?
Citera
2008-03-09, 21:46
Medlem
Vilchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Min rumskompis kom hem idag efter en fest i en annan stad. Där hade det varit en kille som bjöd på en skum drog. Han sa att man kunde beställa den från England. Drogen var i en sprayburk som man körde upp i näsan och tryckte av, sen blev man typ cannabislullig i någon/några timmar.

Detta är inget jag har hört talas om tidigare, så jag undrar vad det kan vara? Det första som slog mig någon form av kratomlösning. Men det blir man väl inte flummig av? Min kompis minns inte vad det hette då han var full.

Vet någon här vad det kan ha varit?

Skulle kunna vara THC spray , det ges ju ut till folk med svåra smärtor i vissa länder om jag inte har helt fel för mig
Citera
2008-03-09, 21:47
Medlem
b0gfettos avatar
Krom ;D
Citera
2008-03-09, 21:48
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilch
Skulle kunna vara THC spray , det ges ju ut till folk med svåra smärtor i vissa länder om jag inte har helt fel för mig

Nja. Han sa att det var lagligt och att det inte var thc utan något som gav liknande rus.
Citera
2008-03-09, 21:54
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Nja. Han sa att det var lagligt och att det inte var thc utan något som gav liknande rus.

GHB - lovar
Citera
2008-03-09, 21:57
Medlem
Stormorfars avatar
Jag gissar på poppers (amylnitrat) Är lagligt där och finns i små flaskor som man sniffar.
Citera
2008-03-09, 21:59
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
GHB - lovar

GHB är väl inte lagligt eller? Just det här med att det var i en sprayburk är lite konfundrenade. Annars hade det ju kunnat vara skunk eller spice, men som spray i näsan?

Det var ingen skum kille, utan en av hans nära vänners pojkvän som hade det.
Citera
2008-03-09, 21:59
Medlem
Chuckeys avatar
Poppers, lätt.. håller ju iofs inte i sig några timmar
Citera
2008-03-09, 22:03
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Poppers, lätt.. håller ju iofs inte i sig några timmar

Kan du skicka länk till där man köper det så att jag kan visa en bild för honom?
Citera
2008-03-09, 22:06
Medlem
Nicanors avatar
http://www.poppersx.com/

Poppersruset brukar hålla i sig i en minut ungefär.
Citera
2008-03-09, 22:09
Medlem
cyckelpolisens avatar
tippar på poppers , fast då var det en liten burk bara .
Citera
2008-03-09, 22:18
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
http://www.poppersx.com/

Poppersruset brukar hålla i sig i en minut ungefär.

Kanske var min kompis som blandade ihop något.

Poppers? Är det som n2o ungefär eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in