• 1
  • 2
2002-01-14, 09:41
Medlem
Hej alla goa snöbollar...Jag är en så kallad smygpundare som gillar horse skarpt. Nu är det så att min flickvän blir misstänksam pga att jag har små pupiller? Finns det något sätt att få dem större? Och då menar jag inget affe eller effe....Vore mycket tacksam för svar!

Kid
Citera
2002-01-14, 22:37
Medlem
Hur får man större pupiller?

Hmm, jag har tyvärr aldrig hört talas om något som får pupillerna större förutom tjack, Hadde inte mycket att komma med i of, måste säga att jag tycker du verkar veta vad du pratar om och har bra koll på saker och ting. Ha det bra
Citera
2002-01-15, 04:18
Medlem

svart färg...
Citera
2002-01-16, 03:21
Medlem

Eller kan man kanske förkrympa huvudet på något sätt, kanske i ett skruvstäd, och på så sätt få det att se ut som om man hade större pupiller? Hmmm, en tanke bara, du kan väl prova LOL och rapportera till mig?

Kid
Citera
2002-01-17, 22:59
Medlem

vill du inte använda affe llr effe för att få stora pupiller så finns det ju alltid LSD, E, svamp och 2c-b :D
Citera
2002-01-21, 13:32
Medlem

jag har precis samma problem som dig kidmungo.. lite efedrin kanske skulle hjälpa annars har jag faktiskt ingen anning.. man vill ju inte ta syra varje dag direkt =)
Citera
2002-01-25, 13:23
Medlem

Det finns ju ögondroppar med atropin i som förstorar pupillen. Vad dessa har för effekter i övrigt har jag dock ingen aning om.
Citera
2002-02-09, 23:36
äldre konto (old)
Ej medlem

Mitt problem är tvärtom, ngn som vet hur man får mindre pupiller när man tar tjack? Mina blir megastora, känns konstigt att se sig själv i spegeln. Finst det ngt man kan ta som inte är ngn annan drog?
Citera
2002-03-26, 04:49
Medlem

Anafranil/clomipramin ger större pupiller.
Även en del andra mot depressioner likaså. Men dessa är dom billigaste så varför inte prova dem.
Citera
2012-01-24, 20:14
Medlem
knivhippies avatar
Hallå alla!
Jag knuffar upp en 10 år gammal tråd, vetenskapen måste väl ändå gått framåt sen dess?

Har värsta problemet med detta, får knappnålar av lite lite tram bara, så underlättar det inte precis att man har ljusa ögon..
Citera
2012-02-15, 17:22
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knivhippie
Hallå alla!
Jag knuffar upp en 10 år gammal tråd, vetenskapen måste väl ändå gått framåt sen dess?

Har värsta problemet med detta, får knappnålar av lite lite tram bara, så underlättar det inte precis att man har ljusa ögon..

Samma här, behöver också veta något man kan göra åt pupillerna.
Citera
2012-02-15, 17:45
Medlem
Vet att det finns ögondroppar som används på operation som vidgar pupillen, ganska harmlöst är det också, men då får man istället riktiga tjack pupiller. Vet dock inte namnet på dessa ögondroppar. Annars kan ni ju köra med klassikern man använde på medeltiden: http://sv.wikipedia.org/wiki/Belladonna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in