2008-03-09, 16:50
Medlem
cannabis_corpses avatar
Är det någon här på flashback som har sett/planerar se detta? Jag upptäckte det för ett par månader sedan och håller just nu på att ladda ned en inspelad show (isohunt, soundtracket finns där också).

Det verkar ganska lovande och det har utfärdats en varning för att publiken längst fram riskerar att bli indränkta i blod, de tre första raderna är därför kända som "The Splatter Zone".

http://www.evildeadthemusical.com/
http://www.myspace.com/evildeadthemusicalsoundtrack

Tja, ni som sett den kan berätta vad ni tyckte och ni som vill se den kan berätta vad ni förväntar er.

Jag hoppas på lite aktivitet här, trots att det är en musikal så är det faktiskt Evil Dead.
Citera
2008-03-09, 17:34
Medlem
Låter jävligt kul. Publiken får väl dyka upp i regnrockar...

Pilot22
Citera
2008-03-09, 18:12
Medlem
fire it ups avatar
Håller på att ta hem showen och fick precis hem soundtracket, sitter och lyssnar på "Blew that bitch away" just nu. Ska bli väldigt kul att se på den senare ikväll. Att döma av vad jag har läst om den och vad folk har skrivit om den på olika sidor verkar den jäkligt intressant.
Citera
2008-03-09, 18:27
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fire it up
Håller på att ta hem showen och fick precis hem soundtracket, sitter och lyssnar på "Blew that bitch away" just nu. Ska bli väldigt kul att se på den senare ikväll. Att döma av vad jag har läst om den och vad folk har skrivit om den på olika sidor verkar den jäkligt intressant.
Jo, soundtracket är faktiskt riktigt underhållande. Hoppas bara att showen är lika bra.
Citera
2008-03-09, 21:45
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis_corpse
...inspelad show på isohunt...
Jippie, det visade sig just att den 699 mb stora filen, listad under kategorin movies också var ett soundtrack. Jaja, om ingen vet ett annat ställe finns ju en del på youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in