2008-03-08, 18:34
Medlem
Thyselfs avatar
Operativsystemet r XP. Rkade vlja fel maskinvara att installera (om det spelar roll), och nu nr jag startade om datorn s poppade den dr gula pratbubblan upp till hger nere p skrmen som lyder "Ny maskinvara har hittats". Problemet r att den inte gr att kryssa ner, nr jag gr det s poppar den upp direkt igen, och den vgrar sedvanligt att fortstta installationen och jag ser att datorn jobbar hela tiden. Hur avslutar jag installationen och fr bort pratbubblan? Tnkt p att g in i aktivitetshanteraren och avsluta processen/programmet, men vet inte vad den heter. Det r "MTP Device" som frsker installeras om det r relevant.
Senast redigerad av Thyself 2008-03-08 kl. 18:38.
Citera
2008-03-08, 18:42
Medlem
RideHards avatar
r inte s haj p det hr, men lt den installera maskinvaran, och ta bort den du installerat fel. Ngon fr rtta mig om jag har fel
Citera
2008-03-08, 18:47
Medlem
Thyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RideHard
r inte s haj p det hr, men lt den installera maskinvaran, och ta bort den du installerat fel. Ngon fr rtta mig om jag har fel

Den har hllt p ngon timme nu och det verkar allts som den hngt sig p ngot stt. Tack nd.
Citera
2008-03-08, 19:00
Bannlyst
menar du att den kommer fram varje gng du starta datorn?

t da avsluta sen vlj visa inte igen
Citera
2008-03-08, 19:32
Medlem
Thyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
menar du att den kommer fram varje gng du starta datorn?

t da avsluta sen vlj visa inte igen

Nej. Den poppar upp igen direkt. Nja, 1-2 sekunder. Och ja, om du menade s, s kommer den fram vid varje omstart, s det verkar vara ngon automatiskt startande process.
Citera
2008-03-25, 17:58
Medlem
Thyselfs avatar
Problemet har lst sig nu, av sig sjlvt. Helt pltsligt frsvann det bara, nr jag startade datorn en morgon.

Trden kan lsas.
Citera
2009-04-03, 09:30
Medlem
fatboy_kims avatar
Samma fr mig.

Det hr blir ngot av en bump men jag har ftt samma problem som ts. Jag fr en pratbubbla nere i hrnet som inte frsvinner, den berttar att en ny maskinvara har hittats. Klickar jag ner pratbubblan kommer den tillbaka efter 2 sekunder. Jag kr XP och maskinvaran som har hittats r en "MTP device". Hur fr jag detta att frsvinna?
Citera
2009-04-03, 09:46
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatboy_kim
Det hr blir ngot av en bump men jag har ftt samma problem som ts. Jag fr en pratbubbla nere i hrnet som inte frsvinner, den berttar att en ny maskinvara har hittats. Klickar jag ner pratbubblan kommer den tillbaka efter 2 sekunder. Jag kr XP och maskinvaran som har hittats r en "MTP device". Hur fr jag detta att frsvinna?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=795127

Se om underlnken kan hjlpa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in