Operativsystemet r XP. Rkade vlja fel maskinvara att installera (om det spelar roll), och nu nr jag startade om datorn s poppade den dr gula pratbubblan upp till hger nere p skrmen som lyder "Ny maskinvara har hittats". Problemet r att den inte gr att kryssa ner, nr jag gr det s poppar den upp direkt igen, och den vgrar sedvanligt att fortstta installationen och jag ser att datorn jobbar hela tiden. Hur avslutar jag installationen och fr bort pratbubblan? Tnkt p att g in i aktivitetshanteraren och avsluta processen/programmet, men vet inte vad den heter. Det r "MTP Device" som frsker installeras om det r relevant.
Senast redigerad av Thyself 2008-03-08 kl. 18:38.
menar du att den kommer fram varje gng du starta datorn?
t da avsluta sen vlj visa inte igen
Nej. Den poppar upp igen direkt. Nja, 1-2 sekunder. Och ja, om du menade s, s kommer den fram vid varje omstart, s det verkar vara ngon automatiskt startande process.
Det hr blir ngot av en bump men jag har ftt samma problem som ts. Jag fr en pratbubbla nere i hrnet som inte frsvinner, den berttar att en ny maskinvara har hittats. Klickar jag ner pratbubblan kommer den tillbaka efter 2 sekunder. Jag kr XP och maskinvaran som har hittats r en "MTP device". Hur fr jag detta att frsvinna?
Det hr blir ngot av en bump men jag har ftt samma problem som ts. Jag fr en pratbubbla nere i hrnet som inte frsvinner, den berttar att en ny maskinvara har hittats. Klickar jag ner pratbubblan kommer den tillbaka efter 2 sekunder. Jag kr XP och maskinvaran som har hittats r en "MTP device". Hur fr jag detta att frsvinna?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!