• 1
  • 2
2008-03-08, 18:21
Medlem
skuurts avatar
r det ngon som fortfarande lirar detta msterverk?
Skulle vara kul att lira litte online med ngra fbare.
Bsta starwars spelet enligt min sikt
Citera
2008-03-08, 19:24
Medlem
Jag spelar det ibland d jag inte har ngot annat att spela. Roligt spel i single. Men i multi blir det lite trkigt efter ett tag.
Det kommer ju ett nytt SW-spel som jag troligen kommer att spela, men det r bara om det slpps till PC. Det r The Force Unleashed
Citera
2008-03-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BongHookah
Jag spelar det ibland d jag inte har ngot annat att spela. Roligt spel i single. Men i multi blir det lite trkigt efter ett tag.
Det kommer ju ett nytt SW-spel som jag troligen kommer att spela, men det r bara om det slpps till PC. Det r The Force Unleashed

Kan inte vnta sjlv. Long live the Star Wars Legacy!
Citera
2008-03-08, 19:29
Medlem
skuurts avatar
Citat:

Det r ett mostdownload spel till min xbox, verkar som att det inte kommer till pc p relesen iallafall.
Edit:Kolla filmer till det hra: http://www.gametrailers.com/game/3067.html
Fyfan s grymt det verkar bli!
Senast redigerad av skuurt 2008-03-08 kl. 19:33.
Citera
2008-03-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuurt
Det r ett mostdownload spel till min xbox, verkar som att det inte kommer till pc p relesen iallafall.

Fan, jag som inte har rd att kpa en ny konsoll
Sjukt att det kommer till nintendo DS, den handkonsollen r s jvla kass. ger en sjlv
Citera
2008-03-08, 19:40
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Edit:Kolla filmer till det hra: http://www.gametrailers.com/game/3067.html
Fyfan s grymt det verkar bli!

Jo, men man vet aldrig. Fable var inte heller ett PC-spel frn brjan, likas Assassins Creed. Men s lnge PC r vrldens i srklass strsta plattform s finns det hopp. Jag tror SW - The Force Unleashed finns till PC 2009. Jag hoppas i alla fall det.

PC r ju dessutom den plattform som har flest Star Wars-spel, s varfr inte ett till?

On Topic: Jedi Academy r riktigt jvla roligt. Synd att det crashar i Vista, bara...
Citera
2008-03-08, 20:29
Medlem
vad trt att det krashar. Kr XP jag, rcker lnge det :P iaf ett tag till hoppas jag.

Dual Lightsabers r ju det ballaste att kra med imo.
Citera
2008-03-08, 20:33
Medlem
skuurts avatar
Duals r bara tjafs imo, den har ju s kasst special slag(hger + vnster musknapp)tacka vett jag singel.
Jag vxlar mellan "stancen" fr att verasska motstndaren.
Citera
2008-03-08, 21:17
Medlem
Citat:
Duals r bara tjafs imo, den har ju s kasst special slag(hger + vnster musknapp)tacka vett jag singel.
Jag vxlar mellan "stancen" fr att verasska motstndaren.

Sista stancen ser ju bara dum ut. ofta att om man kan vifta svrdet skit ltt i ena stancen och i ena stunden r det skit tungt. Sen r den ju ltt att blocka x.

Men om man r lite ond och har grip och str p en plattform kan man skita i fighten och bara kasta ut motstndaren utanfr s att dom rammlar och dr :P
Citera
2008-03-08, 21:23
Medlem
skuurts avatar
Citat:
Sista stancen ser ju bara dum ut. ofta att om man kan vifta svrdet skit ltt i ena stancen och i ena stunden r det skit tungt. Sen r den ju ltt att blocka x.

Men om man r lite ond och har grip och str p en plattform kan man skita i fighten och bara kasta ut motstndaren utanfr s att dom rammlar och dr :P

Jor,men det funkar oftast inte s bra online.
Citera
2008-03-08, 21:24
Medlem
Citat:
Jor,men det funkar oftast inte s bra online.

Sant dom force pushar en vldigt snabbt. Men r du snabb med musen funkar det :P
Citera
2008-03-08, 21:35
Medlem
Dejads avatar
Jag konfade upp min mx510 s jag hade massa bra krafter p den hit och dit. Men singelplayer var det som roade en mest.

Detta spel fr ran att bli det frsta jag sparkar igng i linux under wine.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in