• 1
  • 2
2008-03-08, 13:40
Medlem
Hejsan, är ny här så va snäll

Jag har kollat lite på Jungle Warfare som säljs i de svenska butikerna som de säger verka funka ganska bra. Det ska ju vara en design sterorid i det som inte nämns någonstanns.

Hade bara tänkt fråga om det är bra att testa först av allt, jag har inte gått på någon kur innan utan försöker läsa mig till och studera just nu.

Behövs det PCT till JW?

jag syftar på JW från ALRI som säljs i de flesta webshop butikerna.

Är inte ute efetr någon rejäl kur nu, därför jag ville fråga om man kan börja med detta.
Citera
2008-03-08, 13:57
Medlem
Du kan bara kura på AAS, inte på kosttillskott
Citera
2008-03-08, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drago
Du kan bara kura på AAS, inte på kosttillskott

Ja same shit i vilket fall, det är ju dopingklassat.

Är det något att ha som första produkt man kör med innan jag kör dbol eller liknande om nått år ?
Citera
2008-03-08, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henke19

Är det något att ha som första produkt man kör med innan jag kör dbol eller liknande om nått år ?

Nej.
Citera
2008-03-08, 14:21
Medlem
Citat:

Nej det är det inte.

Nej det tycker jag inte
Citera
2008-03-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikArdak
Nej det är det inte.

Nej det tycker jag inte

Okej, då kommer den självklara frågan. Vad tycker ni man kan ta istället för den, det ska inte vara så starkt som Dbol helst.
Citera
2008-03-08, 14:33
Medlem
BeenArounds avatar
Citat:
Okej, då kommer den självklara frågan. Vad tycker ni man kan ta istället för den, det ska inte vara så starkt som Dbol helst.

Om du bara är 19 så tycker jag inte du ska ta något alls. Läs gärna om de biverkningar som uppstår vid ASS-bruk och låg ålder.

Ta hand om dig!
Citera
2008-03-08, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeenAround
Om du bara är 19 så tycker jag inte du ska ta något alls. Läs gärna om de biverkningar som uppstår vid ASS-bruk och låg ålder.

Ta hand om dig!

Ja jag vet bieffekterna och det är därför jag vill börja med någon väldigt mild sterorid, jag har 5 års erfarenhet av träning om det hjälper till.
Citera
2008-03-08, 15:00
Bannlyst
Vad är "mild" steroid? Som med allt annat får man överväga det positiva mot det negativa! Sen att du bara är 19år ät rätt och träna hårt och rätt så kommer du öka. Du har väldigt mycket att lära dig innan du ens ska kliva på prottetillskott märker jag.
Lyssnar på dom som säger att du inte ska kura så ung för det stämmer myyyyycket bra!
Citera
2008-03-08, 15:16
Medlem
BeenArounds avatar
Citat:
Ja jag vet bieffekterna och det är därför jag vill börja med någon väldigt mild sterorid, jag har 5 års erfarenhet av träning om det hjälper till.

Hej,

Din träningserfarenhet kommer tyvärr inte att hjälpa mot biverkningar. Det hela handlar om att din kropp inte är färdigutvecklad i den åldern. Att gå på en kur i så unga år kan förstöra dig för livet, precis som det gjorde för en vän till mig.

Biverkningsvarningarna för unga män på AAS är inte bullshit. Tro mig på den punkten!

Jag kommer själv ihåg hur det kändes. Man tränade, var i topp-trim, kände sig vuxen och hade koll. Man hade ju inte växt på längden på ett bra tag och det kändes som ökningarna man gjorde på gymmet började avta. Sommaren börjar närma sig och man hör om den och den som hade kört ryssar och blivit skitstor...

Tro mig, du kommer få ut mycket mer och riskera mycket mindre om du väntar ett par år med din första kur.
Citera
2008-03-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuppy
Vad är "mild" steroid? Som med allt annat får man överväga det positiva mot det negativa! Sen att du bara är 19år ät rätt och träna hårt och rätt så kommer du öka. Du har väldigt mycket att lära dig innan du ens ska kliva på prottetillskott märker jag.
Lyssnar på dom som säger att du inte ska kura så ung för det stämmer myyyyycket bra!

Proteintillskott är ju verkligen inget att ta upp här då det inte ens är i närheten av samma kaliber ?
Jag kan mycket om både kost,steriorider och träning, men nu gäller det att överväga vad som är rätt och fel, och det kan jag inte.
Citera
2008-03-08, 15:25
Bannlyst
Citat:
Proteintillskott är ju verkligen inget att ta upp här då det inte ens är i närheten av samma kaliber ?
Jag kan mycket om både kost,steriorider och träning, men nu gäller det att överväga vad som är rätt och fel, och det kan jag inte.

Okej Testo E 500mg och 12kg Gainer för 900 på gymgrossisten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in