Hej!
Har ett problem med att jag fr MS hopp nr jag tex pingar "ping ping.sunet.se" Fr 4ms men sedan hoppar den upp til 137, 255 685 och sen 4ms. Vet ej om det r vista 64 eller om det r nt som fungerar med vista som gr detta. Jvligt strande r det nr man lirar onlinespel. Och jag har gjort flera tester med att kpa ny TP kabel o.s.v.
Vet inte exakt var denna trd ska ligga om det r hrdvara eller ntverksk. Men eftersom jag misstnker att det r windows s la jag den hr. Mod fr grna flytta denna trd om ni tror jag fr bttre hjlp ngonannanstans.
Och jag ber alla som har vista64 ultimate att testa skriva detta i cmd "ping -n 100 ping.sunet.se" Detta gr en loop p 100gnger. Och sen posta hr. Eller komma med frslag vad som kan fela.
Jag har ven varit i kontakt med min ISP (blixtvik) Men de har kollat och gjort uppgraderingar. och det har bara hjlpt med att jag inte fr Packet loss. S PLS help vad ska jag gra nu? vill helst inte installera XP fr jag trivs bra med vista och vista r, tro det eller ej alla som har emot vista, snabbare n XP.
Tack p frhand och hoppas verkligen p lsning....