Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-03-09, 10:55
Medlem
Klockrents avatar
Jag tycker det är bra mycket härligare med bara kyssar och bit i läppar och sådär.
Citera
2008-03-09, 22:12
Medlem
KB886511Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruella de Vil
Folk som inte tröttnar på sex är också lustiga i så fall. Samma sak år ut och år in. Folk som äter pasta är lustiga, att de inte tröttnar. Samma sak år ut och år in.

Klart att det går upp och ner i perioder, precis som allt annat.

Ehm.. ja!?
Citera
2008-03-12, 22:34
Medlem
gothers avatar
Självklart är vi alla olika. Men nej jag har inte tröttnat på att hångla eller att sex med samma person. Men jag har också extremet starka behov av mycket ömhet och sex.
Citera
2008-03-12, 22:38
Bannlyst
Det är väl alltid trevligt med lite hångel?

Vi har varit tilsammans i 2½ år
Citera
2008-03-13, 01:42
Medlem
Blodulvs avatar
Poäng.

Citat:
Ursprungligen postat av Klockrent
Jag tycker det är bra mycket härligare med bara kyssar och bit i läppar och sådär.
Citera
2008-03-13, 01:57
Medlem
Diamanten_s avatar
Jag tycker nog allt att det blir mindre hångel ju längre tid man är tillsammans med varandra. I början är det alltid massa hångel som nästan försvinner helt sen. Det blir massa pussar hit och dit ist. Fast under sex kan det allt bli lite mer hetare kyssar . Men ja, det där busiga hånglet man har i början på förhållandet försvinner faktiskt med tiden.
Citera
2008-03-13, 09:09
Avstängd
hångel e ju goos!

1 år nu och klart det hånglas!
Citera
2022-12-22, 15:31
Medlem
hennevilljagknullas avatar
jag hånglar aldrig, knappt så man kyss nån.
Har aldrig fattat grejen heller med kyssaroch hångel, det är ju knulla man vill göra.
Citera
2022-12-22, 20:13
Medlem
BokKons avatar
Hångla är det bästa som finns. Hellre det än ligga, nästan.
Citera
2022-12-22, 20:21
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Alltså hångla upp henne i soffan när man var sugen på en snabbis funkade ju även 4 år in i relationen men det kanske inte gills?

Annars så överlag så ja det hånglas mindre och man love bombar inte varandra lika mycket och bebisrösten är borta men det känns väl rätt bra och naturligt ändå.
Citera
2022-12-22, 20:57
Medlem
”Hångel” är något jag verkligen gillar och går igång på väldigt mycket. Har inte haft så långa förhållanden, några år som Max. Där hånglades det dock inte mindre än i början, hade sex lika ofta tre år senare som första veckan.

Kanske hade blivit skillnad om vi varit tsm 10år eller något vem vet men tror inte det.
Citera
2022-12-23, 04:45
Medlem
Incendios avatar
Här hånglas det nog mer nu efter 13 år tillsammans än när vi var unga och nyförälskade. Nu bor vi ju ihop och har tillgång till varandra dagligen och relationen är så mycket djupare. Dessutom är hångel ett sådant lättillgängligt och "billigt" glädjeämne. Det är liksom bara trevligt och mysigt utan att man behöver planera eller investera så mycket i det som man numer kan behöva göra med sex nu när man har stora barn som dräller uppe sent på kvällarna och skulle fatta att pappa inte alls hjälper mig med tvättmaskinen när vi låser in oss i badrummet för en liten snabbis(jobbigt att behöva skärpa sig ). Många föräldrar klagar på att småbarnslivet krånglar till sexlivet , men jag tycker helt klart att det var superenkelt då, men svårare nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in