• 1
  • 2
2008-03-08, 02:00
Medlem
Då snackar vi efter lång tid tillsammans i en relation. Typ 2 år och längre. Inte fan hånglas det väl så mycket då? Typ att sitta flera minuter och kyssas med tunga och allt det där? (Ja, ni vet kanske vad hångla är). Själv tycker jag sånt är ganska trist. Sånt sysslar jag med endast i början av ett förhållande, när man är nyförälskad och kåt. Hur gör ni?
Citera
2008-03-08, 02:33
Medlem
Det kanske inte är någon här som har haft ett förhållande längre än 2 år?
Jag kanske borde ställt frågan på familjeliv.se istället.
Citera
2008-03-08, 02:39
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Jag och min tjej hånglar fortfarande. Varför skulle vi inte vilja göra det?
Citera
2008-03-08, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Jag och min tjej hånglar fortfarande. Varför skulle vi inte vilja göra det?

För att det finns mer intressanta saker att göra än att stoppa tungan i nån gammal mun.
Citera
2008-03-08, 02:46
Medlem
LéKrisss avatar
Det har jag inte tänkt på, men nog hånglar vi bra mycket mindre nuförtiden jag och min sambo. Det händer ibland, men nu när jag tänker efter så är det alltid på mitt initiativ. Det påminner mig om att sexet också nästan alltid är på mitt initiativ. Det hade jag glömt. Fan, nu blev jag irriterad.
Jag antar att hon mer än jag tycker det är mindre kul efter åren som gått. Blir inte mindre irriterande av att hon plötsligt är klängig som fan när hon är svartsjuk och känner behov att pinka in reviret.
Dags att ta upp det här. Tack flashback.

För att vara on-topic: Det är soft med lite närhet och intimitet med den man älskar, därför är hångel soft. Jag har dock just kommit på att min sambo inte fattat det.
Citera
2008-03-08, 02:51
Bannlyst
Kan hålla med om att det blir mindre hångel när man varit tillsammans länge.
Citera
2008-03-08, 03:10
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukowski
För att det finns mer intressanta saker att göra än att stoppa tungan i nån gammal mun.

Ok, skulle jag enbart fokusera på det jag tycker är intressant så skulle hela vårt kärleksliv och sexliv dö ut. Det är nog något som varken hon eller jag vill...
Citera
2008-03-08, 04:58
Medlem
Red Machines avatar
Har varit tillsammans med sambon i tio år och visst är det inte hångel varje dag om det var när man var ung, dock brukar vi åka på kryssningar ganska ofta och då händer plötsligt känns det som om man skulle vara fjorton och första gången men annars relativt sällan men så är det väl för de flesta par. Man är liksom kär på ett annat vis än när man träffades, förmodligen är det synd men va fan är det inte så det blir? Jag vet inte men jag har aldrig haft ett lika långt förhållande som det jag är inne på så har någon något svar skulle jag vara tacksam.
Citera
2008-03-08, 06:37
Medlem
Klart det hånglas. Inte lika mycket som ibörjan av ett förhållande men visst händer det att man hånglar.
Citera
2008-03-08, 07:51
Medlem
joppes avatar
Har varit ihop med min fru i 7 år. Det enda hångel som blir av, är när det hånglas som del i ett förspel.

Att hångla, bara för att hångla, är inget jag och frugan har gjort på flera år.
Citera
2008-03-08, 09:25
Medlem
cocoss avatar
Jag saknade att bara hångla bara för hånglandets skull i mitt 5-åriga förhållande. Det är mysigt att bara hångla utan att det är förspel. Fast det blir väl så efter ett tag att man slutar med att bara hångla. Tråkigt nog, tror att det gäller 90% av alla par om inte kanske alla.
Citera
2008-03-08, 09:35
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Då snackar vi efter lång tid tillsammans i en relation. Typ 2 år och längre. Inte fan hånglas det väl så mycket då? Typ att sitta flera minuter och kyssas med tunga och allt det där? (Ja, ni vet kanske vad hångla är). Själv tycker jag sånt är ganska trist. Sånt sysslar jag med endast i början av ett förhållande, när man är nyförälskad och kåt. Hur gör ni?
Det är synd om hånglandet avtar och om allt som är kvar är vanemässigt pumpande. Det är lite för fattigt för min smak. Leve hånglet!
Citat:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in