Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-03-08, 19:12
Medlem
Sinsisters avatar
Jag tror att de är jävligt viktigt att fortsätta göra gulliga grejer, annars kan man likaväl skita i de och bara satsa på ONS, KK eller en-månads-förhållanden som bäst.
Citera
2008-03-08, 19:14
Medlem
ugge_das_boots avatar
smaka samma hela tiden, nej ombyte förnöjer
Citera
2008-03-08, 19:52
Medlem
Linns avatar
Eftersom jag är kanske lite äldre än många här, vill jag säga att det nog beror på hur pass "rätt" man är för varandra. Jag har varit gift i 11 år, vi är skilda nu sedan 3 år tillbaka, men vi hånglade till the bitter end, likaså efteråt. Just nu bor vi inte i samma land, men annars hade vi nog fortfarande träffats emellanåt för vilt hångel o sex
Det funkar bara inte praktiskt att leva med honom, men det finns en passion mellan oss som aldrig verkar gå över.
Citera
2008-03-08, 20:03
Medlem
zheuzz78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoJ
Destu längre du kan hångla upp din brud destu bättre förhållande kommer ni lätt ha tjejer gillar sånt där. Men kilalr tänke rinte påd et så mycket elelr bara skite ri det

Jävlar va bra du skriver!

Och ang. hångel så är det hur mysigt som helst o nåt som jag och min bättre hälft sysselsätter oss ofta med!
Citera
2008-03-08, 20:04
Medlem
rebbans avatar
Klart att det blir mindre hånglande när man varit tillsammans i några år men det är klart det händer..
Blir självklart mest i början.
Citera
2008-03-08, 21:06
Medlem
The Creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Det har jag inte tänkt på, men nog hånglar vi bra mycket mindre nuförtiden jag och min sambo. Det händer ibland, men nu när jag tänker efter så är det alltid på mitt initiativ. Det påminner mig om att sexet också nästan alltid är på mitt initiativ. Det hade jag glömt. Fan, nu blev jag irriterad.
Jag antar att hon mer än jag tycker det är mindre kul efter åren som gått. Blir inte mindre irriterande av att hon plötsligt är klängig som fan när hon är svartsjuk och känner behov att pinka in reviret.
Dags att ta upp det här. Tack flashback.

För att vara on-topic: Det är soft med lite närhet och intimitet med den man älskar, därför är hångel soft. Jag har dock just kommit på att min sambo inte fattat det.

Haha, skönt inlägg.

Lova att skapa en tråd sen om hur det gick! :P
Citera
2008-03-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoJ
Destu längre du kan hångla upp din brud destu bättre förhållande kommer ni lätt ha tjejer gillar sånt där. Men kilalr tänke rinte påd et så mycket elelr bara skite ri det

Denna stavningen var ju bara sanslöst dålig.

Iaf.
Hångel är bäst!
Citera
2008-03-08, 21:16
Medlem
KB886511Bs avatar
Tror det är ytterst få som hånglar efter något år tillsammans. Det är inte lika kul längre helt enkelt.. För att inte tala om sexet som också dör efter ett tag. Undra hur många det är idag, som är tillsammans utan att varken hångla eller knulla. Så tragiskt att jag blir illamående..
Citera
2008-03-08, 22:50
Medlem
gothers avatar
hånglar fortfarande

Jag och min make har varit tillsammans i 18 år och gifta i 10 år. Vi kladdar och tar på varandra så ofta det går. Ofta måste vi låsa in oss på muggen så barnen inte ser. Jag brukar nafsa och bita honom när han minst av allt förväntar sig det. Tror det är viktigt att ta mycket på varandra för att hålla förhållandet vid liv.

Gother
Citera
2008-03-08, 22:53
Medlem
KB886511Bs avatar
Hur kul kan det vara att göra det efter 18 år? Samma sak varje gång liksom, år ut och år in.. folk som inte tröttnar på sånt efter en tid är bra lustiga alltså..
Citera
2008-03-09, 00:33
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Hur kul kan det vara att göra det efter 18 år? Samma sak varje gång liksom, år ut och år in.. folk som inte tröttnar på sånt efter en tid är bra lustiga alltså..

Om du med "lustig" menar, lucky fucking bastards så är jag med...
Citera
2008-03-09, 10:50
Medlem
Cruella de Vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Folk som inte tröttnar på sex är också lustiga i så fall. Samma sak år ut och år in. Folk som äter pasta är lustiga, att de inte tröttnar. Samma sak år ut och år in.

Klart att det går upp och ner i perioder, precis som allt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in