• 2
  • 3
2008-03-08, 09:52
Medlem
najass avatar
En sådan fråga kan väl knappast ställas om man någonsin har gjort en egen hamburgare eller någonsin bakat bröd.

Något OT så kan jag tipsa om man kan göra rätt kul hamburgare,bröd och ägg m.m. genom att använda pepparkaksformar att göra dem i. Har man barn så uppskattas detta våldsamt (jag har även gjort det som nattamat på fester)
Citera
2008-03-08, 16:21
Medlem
RVDs avatar
Gatukökskedjan Fyrkanten hade en fyrkantig hamburgare som en del av någon kampanj, är säkert minst tio år sedan dock.
Jag vet inte om det har varit något återkommande inslag på menyn.
Citera
2008-03-16, 23:33
Medlem
Johan_kalys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
En sådan fråga kan väl knappast ställas om man någonsin har gjort en egen hamburgare eller någonsin bakat bröd.

Något OT så kan jag tipsa om man kan göra rätt kul hamburgare,bröd och ägg m.m. genom att använda pepparkaksformar att göra dem i. Har man barn så uppskattas detta våldsamt (jag har även gjort det som nattamat på fester)

Jag kom på en så sjukt onödig grej på Alla hjärtans dag serverar man en hjärtformad burgare.. Det värsta är ju att media antagligen skulle gilla de och skriva om skiten, vilket resulterar i att vanligt folk skulle köpa den bara för formen Brukar roa mig med att kolla fruktdisken när jag handlar finns ju små mini bananer som folk köper för att dom är gulliga! Mycke folk är födda idioter
Citera
2008-03-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuurt
Varför är inte hamburgare formade som munkar??

I filmen "Born on the 4th of July" så var det väl nån kedja som hade den formen, så att det skulle gå åt mindre kött. (startad av en av hans barndomsvänner)
Citera
2008-03-16, 23:43
Medlem
Hellfir3s avatar
När jag steker hamburgare själv blir dom alltid ovala, hur gör man för att dom ska behålla sin vackra runda form?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in