• 1
  • 2
2008-03-07, 22:00
Medlem
Unholys avatar
Hur kommer det sig att ingen gjort en sn hr trd redan?
Man kan ju omjligt missat festivalen nr den har en line-up som denna:

Fredag: Judas Priest, Whitesnake, Def Leppard, Ministry, Morbid Angel, Testament, Saxon, Yngwie Malmsteen, Nile, Tesla, Behemoth, Deathstars, Black Stone Cherry, Symphony X, Obituary + 6 more acts.

Lrdag: KISS, Iced Earth, Immortal, Cavalera Conspiracy, Sonata Arctica, My Dying Bride, Helmet, Forbidden, Volbeat, Sabaton, Bring Me The Horizon, Korpiklaani, Dying Fetus, Hollenthon, 36 Crazy Fists, Agent Steel, Bleeding Through, Novembers Doom, Throwdown + 5 more acts.

Sndag: Iron Maiden, In Flames, Apocalyptica, Bullet For My Valentine, Opeth, Avenged Sevenfold, At The Gates, Arch Enemy, Madball, Primordial, Soilwork, Rotting Christ, Rose Tattoo, Alchemist, Converge, Comeback Kid, Lauren Harris + 7 more acts.

Om jag drar p ngon festival blir det garanterat denna iaf.
Ngra fler som ska dit?
Citera
2008-03-07, 22:10
Medlem
Dit ska jag, jippi! ! ! !
Citera
2008-03-08, 12:48
Medlem
diannos avatar
130 euro r fan inte mycket fr en sdan festival. jag tnkte att jag skulle banga kiss p stockholm stadion om de kom till sweden rock, men s lr det ju inte bli. men nu blir man ju sugen p det hr istllet. inte fr att jag lyssnar p den hr musiken s jvla mycket annars men vafan, tre dagar med kiss, maiden och yngwie plus lite glam och black metal lter ju inte alls fel.
Citera
2008-03-08, 13:04
Bannlyst
I min smak smre artister n till och med sweden rock har i r som man kommer in gratis p i r dessutom

Tyvrr inget GMM fr min del i r !
Citera
2008-03-09, 23:17
Medlem
Hennishs avatar
Jag ska dit! Flyg till Bryssel sen tg till Dessel.
Nn annan som ska gra samma resa ungefr?
Citera
2008-03-21, 00:50
Medlem
Unholys avatar
Inget som lockar? :S
Graspops line-up r vl nd vldigt mycket mer intressantare n Sweden Rocks?
Citera
2008-03-21, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unholy
Inget som lockar? :S
Graspops line-up r vl nd vldigt mycket mer intressantare n Sweden Rocks?

njaaa ass absolut inget fel p iron maiden,judas priest och skulle vart vldigt skoj o se cavalera brderna live osv. som sagt s har jag ju free access och sdant dr ir igen p srf, s det blev till o skita i gmm fr man har blivit s jvla bekvm av sig p gamle dar ...
Citera
2008-03-23, 13:40
Medlem
Pure Evils avatar
r det ngon som hittar nn svensk eller engelsk sida dr man kan bestlla 3-dagarsbiljetter? Hittar bara n belgiska sidor och festivalbussen.se, men dr verkar det som att man mste bestlla resa ocks...
Citera
2008-03-23, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pure Evil
r det ngon som hittar nn svensk eller engelsk sida dr man kan bestlla 3-dagarsbiljetter? Hittar bara n belgiska sidor och festivalbussen.se, men dr verkar det som att man mste bestlla resa ocks...

Metaltix kanske har?
Citera
2008-03-23, 13:55
Medlem
Pure Evils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajm00n
Metaltix kanske har?

Tack, det verkar busenkelt. Var 20 euro dyrare dr iofs.
Citera
2008-03-23, 19:38
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unholy
Hur kommer det sig att ingen gjort en sn hr trd redan?
Man kan ju omjligt missat festivalen nr den har en line-up som denna:

Fredag: Judas Priest, Whitesnake, Def Leppard, Ministry, Morbid Angel, Testament, Saxon, Yngwie Malmsteen, Nile, Tesla, Behemoth, Deathstars, Black Stone Cherry, Symphony X, Obituary + 6 more acts.

Lrdag: KISS, Iced Earth, Immortal, Cavalera Conspiracy, Sonata Arctica, My Dying Bride, Helmet, Forbidden, Volbeat, Sabaton, Bring Me The Horizon, Korpiklaani, Dying Fetus, Hollenthon, 36 Crazy Fists, Agent Steel, Bleeding Through, Novembers Doom, Throwdown + 5 more acts.

Sndag: Iron Maiden, In Flames, Apocalyptica, Bullet For My Valentine, Opeth, Avenged Sevenfold, At The Gates, Arch Enemy, Madball, Primordial, Soilwork, Rotting Christ, Rose Tattoo, Alchemist, Converge, Comeback Kid, Lauren Harris + 7 more acts.

Om jag drar p ngon festival blir det garanterat denna iaf.
Ngra fler som ska dit?

Besvikelse. Inte ett enda band som jag verkligen vill se. Bara en massa halvbra.
Citera
2008-03-24, 21:24
Medlem
Underbart!

Kiss, Judas, Yngwie r tre st som jag velat se vldigt lnge. Billiga biljetter dessutom.
Jag ska dit
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in