2008-03-07, 20:08
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Har ett problem med en dator som jag inte frstr mig p. Nmligen att nstan varje gng efter att jag har kommit in windows och ska till ex. anvnda mig av en skmotor s ker jag ut...datorn startas om som om jag hade tryckt p reset-knappen.Men jag kan spela spel + annat utan problem...ngon som knner igen problemet och vet vad det r fr fel?
Citera
2008-03-07, 21:33
Medlem
927s avatar
du menar allts att det blir problem nr du ska anvnda en webblsare, har du testat gra samma sak med olika webblsare?

kolla kontrolpanelen >adminverktyg >loggboken, dr kollar du du efter FEL under program och system
Citera
2008-03-08, 10:55
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
du menar allts att det blir problem nr du ska anvnda en webblsare, har du testat gra samma sak med olika webblsare?

kolla kontrolpanelen >adminverktyg >loggboken, dr kollar du du efter FEL under program och system
-----------------------------
Nu r jag inte hemma nr jag skriver detta, men ska kolla upp det s fort jag kommer hem.

Ja, allts nr jag skriver ngot p t.ex google och klickar p sk...s startas datorn om. Ibland sker det redan p frsta frsket och ibland tar det upp till tio skningar innan den strular igen.

Tror inte att det r fel p XP-skivan i a f fr jag har anvnt den i en annan dator utan problem
Citera
2008-03-08, 11:11
Medlem
927s avatar
men du vet vl om du testat med olika webblsare

du kan ven posta en hijackthis logg s ser man om det finns ngot problem.
spara HJTInstall.exe p skrivbordet >klicka p filen >vlj install och klicka p: "do a system scan and save logfile".
posta den loggen frn txt filen som visas d.
http://www.trendsecure.com/portal/en...HJTInstall.exe
Citera
2008-03-08, 12:15
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
men du vet vl om du testat med olika webblsare

du kan ven posta en hijackthis logg s ser man om det finns ngot problem.
spara HJTInstall.exe p skrivbordet >klicka p filen >vlj install och klicka p: "do a system scan and save logfile".
posta den loggen frn txt filen som visas d.
http://www.trendsecure.com/portal/en...HJTInstall.exe

-----------------
Nej,jag har bara anvnt explorer.Har bara den webblsaren.

Men jag ska posta highjack loggen som du tipsade om s fort jag kommer hem.Tack fr hjlpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in