Hej, är det någon som vet varför jag får det här på mina torrents i µtorrent? http://img89.imageshack.us/img89/4513/namnlsew7.jpg
även om jag har kollat att alla filer är som dem ska vara på sin plats så är det fortfarande samma fel, när jag startar dem så går det bra en stund men sen så blir det fucked up igen, det står: Torrent fel file: ... åtkomst nekad.
Någon som har stött på samma problem som jag? och vet någon om hur man ska bära sig åt att fixa problemet?
tacksam för svar!
Senast redigerad av SGT.O 2008-03-07 kl. 19:51.
Mig veterligen har det där inget att göra med att trackern är stängd (då hade det varit en röd pil istället för ett X) utan något med hårddisken eller hur mycket utrymme du har kvar.
Prova att stoppa torrenten och välja Verify Local Data eller vad det nu hette...
Senast redigerad av Rauz 2008-03-07 kl. 20:22.
Så ser det ut hos mig när jag antingen raderat delar (t ex låtar från ett album) av det som torrenten innehåller, eller flyttat den - när det är nerladdat o klart förstås. Då får jag högerklicka o ta "Force Re-check" på den aktuella torrenten, och finns det nåt kvar av den i download-dirret så fortsätter den seeda/leecha. Fast inte helt säker på om det var det du menade.
Senast redigerad av j01m3 2008-03-07 kl. 20:36.
Så nu har jag rensat lite på hårdisken och tankat om torrents och vi får se hur det blir.
problemet var,tror jag, att jag hade gjort "downloads"- mappen skrivskyddad så det kanske var därför, vem vet
Senast redigerad av SGT.O 2008-03-07 kl. 20:45.
Så nu har jag rensat lite på hårdisken och tankat om torrents och vi får se hur det blir.
problemet var,tror jag, att jag hade gjort "downloads"- mappen skrivskyddad så det kanske var därför, vem vet
Typ, garanterat
Ser du det där även framgent, oftare och oftare, så ska du nog börja oroa dig för en förestående hårddiskkrasch. Jag fick så där då och då utan skäl och sen dog disken.
Intressant ändå att så många i tråden hävdat att det har att göra med privata trackers
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!