• 1
  • 2
2008-03-07, 18:10
Medlem
Hej alla, Nu är det dags att börja deffa. Men saken är att ja har inte en anning om hur dosering ska se ut eftersom det är min första kur. skulle va tacksam med hjälp

Ålder: 19

Vikt : 78kg

Längd: 1.75

Träningserfarenhet: 4 år

Tidigare kurer: D-bollar BD 50 mg

Mål med kuren: Viktmiskning ( bränna fett )

MVH // cliiiiff
Citera
2008-03-07, 18:13
Bannlyst
Errrrr.... Varför ska du gå på en clen-kur? Du verkar inte behöva gå ner så mycket verkar det som.
Citera
2008-03-07, 18:14
Medlem
Har du läst stickys?
Citera
2008-03-07, 18:22
Medlem
SinCitys avatar
Clenisar! Darrhänthet, skakningar, muskelryckningar och inte minst fruktansvärda sendrag ibland. Kunde hända att man vaknade på natten och foten såg ut som ett U, tårarna rann medans man försökte räta ut foten eller baksidan på låret som också även det drabbades ibland. Fick en ihopdragning under ett biobesök en gång, hade inte plats att sträcka ut benet så jag bet ihop fastän jag ville skrika rakt ut och satt sedan lätt tårögd hela filmen för att sedan halta ut.

Några märkbara positiva skillnader märkte aldrig jag även om jag tränade mycket. Gissar på att det var kosthållningen som inte var optimal...
Citera
2008-03-07, 18:27
Bannlyst
Kcal ut > kcal in = viktnedgång

Celnbuterol är inte att leka med.
Citera
2008-03-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Clenisar! Darrhänthet, skakningar, muskelryckningar och inte minst fruktansvärda sendrag ibland. Kunde hända att man vaknade på natten och foten såg ut som ett U, tårarna rann medans man försökte räta ut foten eller baksidan på låret som också även det drabbades ibland. Fick en ihopdragning under ett biobesök en gång, hade inte plats att sträcka ut benet så jag bet ihop fastän jag ville skrika rakt ut och satt sedan lätt tårögd hela filmen för att sedan halta ut.

Några märkbara positiva skillnader märkte aldrig jag även om jag tränade mycket. Gissar på att det var kosthållningen som inte var optimal...
Fyfan!!
Har sagt det förut, men jag säger det igen. Är det något prepp jag aldrig kommer testa så är det clenbuterol...
Citera
2008-05-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Fyfan!!
Har sagt det förut, men jag säger det igen. Är det något prepp jag aldrig kommer testa så är det clenbuterol...

Haha nu överdriver du. herregud, efedrin ursäka utrycket, knullar upp hjärnan värre än vad clen gör, tycker efedrin/ephedra "förstört" mer än vad clen gjort, sendragen var då fan en jävla pest
Citera
2008-05-21, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baudiraud
Haha nu överdriver du. herregud, efedrin ursäka utrycket, knullar upp hjärnan värre än vad clen gör, tycker efedrin/ephedra "förstört" mer än vad clen gjort, sendragen var då fan en jävla pest

Och vår enda del i kroppen är hjärnan?

Det är allmänt vedertaget att clen orsakar hjärtnektos (hjärtdöd).
Citera
2008-05-21, 19:42
Medlem
A50s avatar
Citat:

mja en fördel med clen är att man slipper avtändning varje dag (om vi bara diskuterar psykiska aspekter) men när det kommer till sömnen tycker jag clen är värre, visst på efedrin händer det väl att man tar en tablett för sent och har lite problem med att sova, men under de första dagarna under min clen kur så vaknade jag upp skrikandes mitt i natten av mardrömmar. och resterande morgnar så kändes det som att jag sovit sämre än normalt.
Citera
2008-05-21, 19:55
Bannlyst
En skön huvudvärk som börja i nacken och värmevallningar. Fint.
Citera
2008-05-21, 19:56
Medlem
du skall deffa direkt efter en kur som du e klar med??

Mvh//SB
Citera
2008-05-21, 20:30
Medlem
Citat:

på vilket sett knullar efedrin hjärnan? depression o sånt går la över men inte hjärtnekros har alldrig hört att efedrin ger permanenta skador på hjärnan eller har jag fel?
Senast redigerad av optimum 2008-05-21 kl. 20:33.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in