• 1
  • 2
2008-03-07, 10:05
Bannlyst
Vad gör jag för fel? Jag har en animerad gif som jag vill ha som avatar. Den är mindre än 100x100 pixlar och väger mindre än tillåtna 19,5 kb. Det vill sig inte, oavsett om jag tar den från datorn eller laddar upp via imageshack.

Denna gif-avatar är det jag vill ha:

http://img150.imageshack.us/img150/1...gfhbz0mkv6.gif

Tack på förhud!
Citera
2008-03-07, 10:11
Bannlyst
Är det några inställningar i profilen man måste göra?
Citera
2008-03-07, 10:22
Medlem
Maeglins avatar
Jimi, jag älskar dig. Fan, du är forumets mest slipade användare. Om du blir bannad en dag så kommer jag att bannlysa mig själv.

Men nu till problemet.

Jag har bott vid mälaren i hela mitt liv och jag håller inte med dig. Aborren må vara lite benig men du föredrar väl inte mörten framför matfisken?
Citera
2008-03-07, 10:44
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Vad gör jag för fel? Jag har en animerad gif som jag vill ha som avatar. Den är mindre än 100x100 pixlar och väger mindre än tillåtna 19,5 kb. Det vill sig inte, oavsett om jag tar den från datorn eller laddar upp via imageshack.

Denna gif-avatar är det jag vill ha:

http://img150.imageshack.us/img150/1...gfhbz0mkv6.gif

Tack på förhud!
Underbart
Citera
2008-03-07, 10:47
Medlem
atlasrepzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Jimi, jag älskar dig. Fan, du är forumets mest slipade användare. Om du blir bannad en dag så kommer jag att bannlysa mig själv.

Men nu till problemet.

Jag har bott vid mälaren i hela mitt liv och jag håller inte med dig. Aborren må vara lite benig men du föredrar väl inte mörten framför matfisken?

Jag har oxå bott vid mälaren i nästan hela mitt liv men jag föredrar mörten framför aborre. så jag hoppas du kan använda din nya avatar snart.
Citera
2008-03-07, 10:53
Bannlyst
*bump*

Finns här verkligen inga kunniga datornördar som vet hur man kan använda en animerad gif som avatar?

Obs! Jag undanber mig vänligen men bestämt Off-Topic i denna superviktiga tråd. Har ni ingen lösning på problemet var vänlig skriv inget.
Citera
2008-03-07, 10:54
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
*bump*

Finns här verkligen inga kunniga datornördar som vet hur man kan använda en animerad gif som avatar?

Obs! Jag undanber mig vänligen men bestämt Off-Topic i denna superviktiga tråd. Har ni ingen lösning på problemet var vänlig skriv inget.

Ok.. Kan det vara så att filen är för stor? Ja, för forumet alltså? Någon annan förklaring finns ju inte.
Citera
2008-03-07, 10:56
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
*bump*

OK
Citera
2008-03-07, 11:01
Bannlyst
Jag såg att Ruskigbuss är moderator här. Var är han när man behöver honom? Han är väl datornörd?
Citera
2008-03-07, 11:06
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Jag såg att Ruskigbuss är moderator här. Var är han när man behöver honom? Han är väl datornörd?

Han är inte din slav!
Citera
2008-03-07, 11:10
Bannlyst
Prova att ställa in flux-kapacitatorn på fyrtiofem.

Ont: Jag tror flashback förbjöd animerade avatarer för ett tag sedan. Endast de som hade animerade avatarer innan fick behålla sina.
Citera
2008-03-07, 11:10
Bannlyst
Belöning: Jag fixar en gif med valfri text i samma utförande till den som löser problemet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in