2008-03-06, 23:10
Medlem
En dam som jag är med en hel del, men jag har bristfällig fantasi.. Slutar alltid med filmkväll!

Hjälp. Kom med förslag på vad man kan göra!
Citera
2008-03-06, 23:14
Medlem
Noose..s avatar
Ha sex?

Citat:
Ursprungligen postat av Luciferrr
En dam som jag är med en hel del, men jag har bristfällig fantasi.. Slutar alltid med filmkväll!

Hjälp. Kom med förslag på vad man kan göra!
Citera
2008-03-06, 23:14
Medlem
Film e alltid mysigt innan man ska gå o lägga sig med sin flickvänn/sambo.
Men som du säger, att alltid bara ligga o glo på film blir tråkigt i längden. Stick ut och ät på resturang, gå sen vidare till en bowlinghall eller biljard o ha skoj där för att sen avsluta kvällen med en mysig film.
Citera
2008-03-06, 23:16
Medlem
Drick sprit!
Citera
2008-03-06, 23:18
Medlem
Fader Fourass avatar
Fy fan.

Har du frågat henne om det finns något hon kan tänka sig hitta på med dig utöver att titta på film?

Svårt att komma med förslag när man inte vet vad varken du eller hon tycker om att göra.

Har du eller hon något speciellt intresse?
Citera
2008-03-06, 23:25
Medlem
haha, det klassiska Videofilms förhållandet, hade ett sånt förr med, man var typ rankad 1:a inne på den videobutiken av att ha hyrt flest filmer. Aldrig mer säger jag, oftast slutar det så när man egentligen inte funnit den rätta. När man inte funnit den person man bara kan tända några ljus, dela en flaska rött och bara titta varandra i ögonen timme efter timme. När allt flyter på och man har mer gemensamt än man hinner med att göra. Dom relationer som oftast spricker är dom som aldrig var menade att vara och dom brukar alltid börja så som du beskriver, videofilm efter videofilm.
Citera
2008-03-06, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miicke
Film e alltid mysigt innan man ska gå o lägga sig med sin flickvänn/sambo.
Men som du säger, att alltid bara ligga o glo på film blir tråkigt i längden. Stick ut och ät på resturang, gå sen vidare till en bowlinghall eller biljard o ha skoj där för att sen avsluta kvällen med en mysig film.

Tackar för det svaret. Låter roligt!
Citera
2008-03-06, 23:28
Medlem
Slash-Boys avatar
Haha känner igen mig..

Jag träffar en tjej som knappt vill göra något annat den att mysa, film, lägga sig, mysa, sova.. Försäkte mig på att hitta på lite små saker, ta en promenade, biljard, bio.. You name it, det har ganske gått 2 veckor totalt, träffats 4-5 gånger och börjar redan tröttna sten hårt på henne.. Får en bild av henne som väldigt osäker i almänt också.. Men men, försäk att hitta på lite saker, går det inte ge up, jag tänker då inte kriga för att aktivera en person.. Har testat det med polare och ex och det slutar alltid på sama sätt: Vill inte, orkar inte, va fan vad du tjatar.. Låt dom ruttna fram för dum burken.
Citera
2008-03-06, 23:28
Medlem
Fader Fourass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
haha, det klassiska Videofilms förhållandet, hade ett sånt förr med, man var typ rankad 1:a inne på den videobutiken av att ha hyrt flest filmer. Aldrig mer säger jag, oftast slutar det så när man egentligen inte funnit den rätta. När man inte funnit den person man bara kan tända några ljus, dela en flaska rött och bara titta varandra i ögonen timme efter timme. När allt flyter på och man har mer gemensamt än man hinner med att göra. Dom relationer som oftast spricker är dom som aldrig var menade att vara och dom brukar alltid börja så som du beskriver, videofilm efter videofilm.

Håller med.
Citera
2008-03-06, 23:31
Medlem
MajkenMajkens avatar
Baka bullar, prata, leta reda på närområdets högsta punkt över havet åk dit och titta, promenera, bada skumbad, odla örter, spela tp, spela klädpoker, knulla, göra pärlplattor, spela fina låtar för varandra, leka charader, dricka sprit, upptäcka ödehus, åka bil, jogga, dricka te, kurragömma, sjunga karaoke, massera olika kroppsdelar, fladdermusspana, nattbada, måla nakna med fingerfärg (varandra, på papper), gå på bio, ha tv-seriemarathon, åka pulka (akta träd och var nyktra), lek hobbyastronomer. Det finns oändligt mycket att göra med bara lite fantasi. Have fun!
Citera
2008-03-06, 23:35
Medlem
kornfields avatar
MajkenMajken:
skitbra inlägg!

ehmm... "åka pulka (akta träd och var nyktra)"
man skulle nästan kunna lägga till "se upp för snö" hehe
Citera
2008-03-07, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Baka bullar, prata, leta reda på närområdets högsta punkt över havet åk dit och titta, promenera, bada skumbad, odla örter, spela tp, spela klädpoker, knulla, göra pärlplattor, spela fina låtar för varandra, leka charader, dricka sprit, upptäcka ödehus, åka bil, jogga, dricka te, kurragömma, sjunga karaoke, massera olika kroppsdelar, fladdermusspana, nattbada, måla nakna med fingerfärg (varandra, på papper), gå på bio, ha tv-seriemarathon, åka pulka (akta träd och var nyktra), lek hobbyastronomer. Det finns oändligt mycket att göra med bara lite fantasi. Have fun!

Pärlplattor är faktiskt otroligt underskattat, håller med!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in