2008-03-07, 00:14
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
haha, det klassiska Videofilms förhållandet, hade ett sånt förr med, man var typ rankad 1:a inne på den videobutiken av att ha hyrt flest filmer. Aldrig mer säger jag, oftast slutar det så när man egentligen inte funnit den rätta. När man inte funnit den person man bara kan tända några ljus, dela en flaska rött och bara titta varandra i ögonen timme efter timme. När allt flyter på och man har mer gemensamt än man hinner med att göra. Dom relationer som oftast spricker är dom som aldrig var menade att vara och dom brukar alltid börja så som du beskriver, videofilm efter videofilm.

Det där är så jävla härligt.. Gah.. Fick mig att sakna min flicka när jag läste det där.
Citera
2008-03-07, 00:16
Medlem
pizazzs avatar
Busa är också jävligt kul! Speciellt om man är på barnsligt humör. Busring på en dörr när ni är ute och promenerar(utan att hon är beredd) och börja springa för fulla myntet!
Citera
2008-03-07, 00:17
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizazz
Busa är också jävligt kul! Speciellt om man är på barnsligt humör. Busring på en dörr när ni är ute och promenerar(utan att hon är beredd) och börja springa för fulla myntet!

Haha oh gud. Glöm inte ställa en brinnande bajspåse utanför dörren, huh?
Citera
2008-03-07, 01:09
Medlem
Filmkväll är i och för sig roligt. Åtminstone tycker jag det. Att laga ihop en god och trevlig middag tillsammans som sedan avnjutes med ett par glas vin eller lite gott öl är inte heller så dumt.
Citera
2008-03-07, 01:16
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Baka bullar, prata, leta reda på närområdets högsta punkt över havet åk dit och titta, promenera, bada skumbad, odla örter, spela tp, spela klädpoker, knulla, göra pärlplattor, spela fina låtar för varandra, leka charader, dricka sprit, upptäcka ödehus, åka bil, jogga, dricka te, kurragömma, sjunga karaoke, massera olika kroppsdelar, fladdermusspana, nattbada, måla nakna med fingerfärg (varandra, på papper), gå på bio, ha tv-seriemarathon, åka pulka (akta träd och var nyktra), lek hobbyastronomer. Det finns oändligt mycket att göra med bara lite fantasi. Have fun!

haha, gillar de här inlägget, massa bra tips (seriöst)

Har förövrigt själv aldrig suttit i filmträsket men de låter som man kanske inte passar så bra ihop om man inte kan hitta på någonting att göra?
Citera
2008-03-07, 01:24
Medlem
ейныйs avatar
Ta en paus från henne ett tag. (ärligt tips)
Citera
2008-03-07, 02:05
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kayonik
Haha oh gud. Glöm inte ställa en brinnande bajspåse utanför dörren, huh?

Och glöm förfan inte att ladda brevlådan med en mindre sprängladdning. Gärna med något som bildar en fet eldsvamp som är vacker att titta på.

Undrar om man skulle kunna få tjejen att följa med på ens pyroman... öh "pyrotekniska" experiment någon gång. A man can dream, right?
Citera
2008-03-07, 02:07
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Och glöm förfan inte att ladda brevlådan med en mindre sprängladdning. Gärna med något som bildar en fet eldsvamp som är vacker att titta på.

Undrar om man skulle kunna få tjejen att följa med på ens pyroman... öh "pyrotekniska" experiment någon gång. A man can dream, right?

Jag tror nog att min brud hade ställt upp på det där
Citera
2008-03-07, 02:16
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kayonik
Jag tror nog att min brud hade ställt upp på det där

Hehe, ok. Fast jag ska vara ärlig, jag brukar försöka att inte förstöra andras egendom med mina små laddningar. Folk tenderar att bli så arga då och skicka polisen och sånt på en. Dessutom så är det ju smällen man är ute efter, det spelar inte så stor roll vad det är man detonerar så det finns ingen anledning till att pajja någon annans brevlåda.

Men min tjej är inte riktigt lika fascinerad av pyroteknik som jag är, så jag låter henne slippa följa med...
Citera
2008-03-07, 13:34
Medlem
LoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
MajkenMajken:
skitbra inlägg!

Håller med massor med schyssta saker attgöra.
Citera
2008-03-07, 13:37
Medlem
cannabe²s avatar
Gräv ett hål, verkar vara dagens uppgift.
Citera
2008-03-07, 16:54
Medlem
MajkenMajkens avatar
Kul att ni gillar mina aktivitetsförslag

Finns ju mycket lajbans man kan hitta på. Samtidigt känner jag mig lite böjd att hålla med Åsa-Nisse, om varje dejt ska vara en happening så kanske man ska börja fundera på om man verkligen gillar varandra... Bara sitta och titta varandra i ögonen är nog så viktigt. Även om pulkaåkning också är bra. Kan man göra både och så kanske man har hittat den rätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in