• 1
  • 2
2008-03-06, 22:07
Medlem
Tjenare. Nr jag var nere i USA, frra ret i november, blev jag frlskad i s.k "bagels". Fantastiskt gott med philadelphia lr ngot liknande. Kan inte frst hur det inte kan vara lika utbrett i Sverige som det r i USA. Drfr har jag sklart skt efter var man kan kpa Bagels och jag har letat p ICA & Coop. Men dr fanns det inget alls. P hemkp, dr jag sjlv jobbar, har ja endast hittat ngra lgkvalites-bagels, inte alls som de i USA. Drfr vnder jag mig till er fr att se om ni har ngra tips p var man kan kpa denna goda uppfinning. Bor i Gteborg !

Tack!
Citera
2008-03-06, 22:16
Medlem
Anonym_s avatar
I Stockholm finns bagelkompaniet som gr vldigt goda bagel. Tror att dom finns riksteckande p Hemkp, om jag inte minns helt fel. Kan vara vrt att kolla Hemkp.
Citera
2008-03-07, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym_
Tror att dom finns riksteckande p Hemkp, om jag inte minns helt fel. Kan vara vrt att kolla Hemkp.

OT, du verkar ha lst hans inlgg vldigt noga!
Citera
2008-03-07, 05:35
Medlem
Klngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av överlägsen
OT, du verkar ha lst hans inlgg vldigt noga!

OT, du verkar vara riktigt jvla dum!

Om man uttrycker nskeml om en vara butikskedjan har i sortimentet kan butikschefen besluta sig fr att ta in varan.
Citera
2008-03-07, 18:28
Medlem
Anonym_s avatar
Ops.. Fr vll skylla p att jag var trtt
Citera
2008-03-07, 20:31
Medlem
Bagelkompaniet sljer inte i Gteborg, drfr finns de inte p hemkp.

Sen hitta jag lite bagel-cafr i gteborg, men ingen slde bagels i frpackningar. trkigt...hur fan kan det vara brist p denna sknhet?
Citera
2008-03-07, 21:34
Medlem
Aquabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AFTOC
Bagelkompaniet sljer inte i Gteborg, drfr finns de inte p hemkp.

Sen hitta jag lite bagel-cafr i gteborg, men ingen slde bagels i frpackningar. trkigt...hur fan kan det vara brist p denna sknhet?
Det frstr inte jag heller, riktigt gott att gra en bagel med philadelphia, paprika, salami eller vad man nu gillar. Ngon som vet ngot stlle i Uppsala som sljer bagels p pse?
Citera
2008-03-07, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
OT, du verkar vara riktigt jvla dum!

Om man uttrycker nskeml om en vara butikskedjan har i sortimentet kan butikschefen besluta sig fr att ta in varan.

Dum, Klng=> dummare?
Citera
2008-03-07, 23:24
Medlem
Mste bara hlla med dig om att bagels med philadephia r gtt som satan t det i kanada varje dag nr jag var dr
Citera
2008-03-08, 00:45
Medlem
TravisBarkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AFTOC
Tjenare. Nr jag var nere i USA, frra ret i november, blev jag frlskad i s.k "bagels". Fantastiskt gott med philadelphia lr ngot liknande. Kan inte frst hur det inte kan vara lika utbrett i Sverige som det r i USA. Drfr har jag sklart skt efter var man kan kpa Bagels och jag har letat p ICA & Coop. Men dr fanns det inget alls. P hemkp, dr jag sjlv jobbar, har ja endast hittat ngra lgkvalites-bagels, inte alls som de i USA. Drfr vnder jag mig till er fr att se om ni har ngra tips p var man kan kpa denna goda uppfinning. Bor i Gteborg !

Tack!

Egg & Milk, ligger borta vid linneplatsen. Mitt emot Udens Sport och Le Pain Fracaise..

TRV$
Citera
2008-03-08, 16:23
Medlem
Klngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av överlägsen
Dum, Klng=> dummare?

Dum, dummare, verlgset dummast
Citera
2008-03-14, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TravisBarker
Egg & Milk, ligger borta vid linneplatsen. Mitt emot Udens Sport och Le Pain Fracaise..

TRV$
Ja va dr fr att titta in, men frgade dock aldrig om de slde bagels i psar...vet du om de gr det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in