Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
Hej,
Har haft ont i vänstra delen av magen nu i nästan en månad.. Tycker inte det är mat/föda rellaterat.. Känns som molande spännade verk som sitter i nästan hela tiden, inte alltid..
avföring är normal och regelbunden varje dag och med rätt färg.
Är alltid på samma punkt det gör ont och det är inte halsbränna, magkatarr det vet jag hur det känns.
Magen känns uppblåst och spänd..
Personligen har jag fått för mig att det är tarmproblem, men det är som vanligt min hypokondriska idee..
Vad tror ni? Stress? Vad sitter i vänstra delen av magen under naveln?
Jag hade så där i några dagar.
Åtminstone kann du vara HELT säker på att det inte är blindtarmen, för den är helt över på höger sidan
Har det hållit på så länge kann ni jo fråga läkaren, fast min försvann av sig själv, jag misstänker att jag tog för hårt i när jag la ner en kabel i toaletten en dag
Min gjorde ondt när jag böjde mig framöver för att knyta skorna i alla fall, nåt så inn i hälvete också, så jag höll på att svimma. Jag hade först lite diare en dag, sen tok jag kansche för mycket Imodium (utan gas) och sen fick jag lite gas-ondt, sen en hård och mycket torr skit två dagar äfter fast smärtan började medans den var på väg ner i systemet dagen innan

sen mycket gas tills det försvann några dagar äfter.