Jag har ev ett problem med vista 64. Jag fr vldigt hga MS hopp ofta. Och jag har kabeln direkt till datan s ingen router eller s. Och jag har varit i kontakt med min ISP ett lngre tag. Men felet lg tydligen hos mig s jag MISSTNKER att vista r boven. S om du gillar online spel s kolla upp detta mera. Jag ska byta till xp inom ngra dagar fr att testa om det funkar bttre. Men som sagt jag kan ha nt annat fel och min ISP kan vara sla och inte kolla upp saker och ting ordentligt. Men annars r jag njd med vista 64.
jag har vista 64, fler fler program blir kompatibla med det hela tiden, men har bara haft problem med ett program hittills, itunes men de r ocks fixat nu. att spela ver internet har aldrig varit ngot problem fr mej, och kr 4gb s du br helt klart ha 64bit om du vill ha mk minne. men va ska du me 128gig minne?!
jag har vista 64, fler fler program blir kompatibla med det hela tiden, men har bara haft problem med ett program hittills, itunes men de r ocks fixat nu. att spela ver internet har aldrig varit ngot problem fr mej, och kr 4gb s du br helt klart ha 64bit om du vill ha mk minne. men va ska du me 128gig minne?!
okej lter bra, kan nog bli ett vista 64 d njjer mig med 8 gig i ram
S mycket ram stts bara i specialdatorer servrar och snt allts. Men man kan frmodligen inte kpa det som privatperson. Eller kan, men ett snt moderkort och sna minneskapslar ligger ltt p sexsiffriga belopp. Hr r en t.ex, fyra processorplatser och 128 gb ram: http://img.hexus.net/v2/internationa...supermicro.jpg
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!