2008-03-05, 18:32
Medlem
hejsan

sker ntt program s jag kan f ver min musik frn min ipod som r formaterad fr mac. min mac r dd o vill ha allt p min pc men hittar inget program att f ver de me ... vet att de finns program fr att koppla en mac formaterad hdd till windows men d r fortfarande musiken lst till ipoden eller iaf ndrad s man inte har namnen p ltarna ..
Citera
2008-03-05, 18:39
Medlem
Testa anvnda winamp..
Citera
2008-03-05, 21:43
Medlem
Du kan kra reset p din ipod eller stta den i hrddisklge genom ngra knapptryckningar, kommer dock ej ihg dessa....
Citera
2008-03-05, 22:38
Moderator
rotadents avatar
Har du testat om SharePod funkar till det? Jag vet inte om det funkar om iPoden r mac-instlld, men det kan vara vrt att testa.
Citera
2008-03-05, 23:06
Medlem
Det dr r ett knt, strigt problem. Om du lyckas fra ver sjlva musikfilerna kan du sedan anvnda ett rename-program (eller Itunes inbyggda funktion fr att "organisera musikbiblioteket") som dper om filerna efter vad det str i ID3-taggarna. Fr dessa finns nmligen kvar i filerna, oavsett vad de heter i Ipoden.

Sen kan du lgga in alla filerna i Itunes eller vad du anvnder o se att allt r rtt innan du formaterar om din Ipod fr windows-anvndning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in