2008-03-05, 19:29
Medlem
flushdraws avatar
Jag tar alltid på mig mjukisbrallor när jag kommer hem. Det händer att jag inte orkar byta byxor när jag ska gå ner till den lokala Statoilmacken. Visst känns det lite WT, men jag skulle aldrig ha på mig dem under andra omständigheter.
Senast redigerad av flushdraw 2008-03-05 kl. 19:31.
Citera
2008-03-05, 23:23
Medlem
Det ser verkligen sunkigt ut, ibland ser man ju tjejer med smink, örhängen och mjukisbyxor, är det för jobbigt att ta på sig ett par riktiga byxor? Tycker nästan det är lite respektlöst att lufsa omkring i stan iklädd pyjamas.
Citera
2008-03-05, 23:29
Medlem
Bajsfacistens avatar
Klädesplagg i byxform är överhuvudtaget inte acceptabelt på tjejer, de skall ha kjol eller klänning.
Citera
2008-03-05, 23:33
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katokato
Det ser verkligen sunkigt ut, ibland ser man ju tjejer med smink, örhängen och mjukisbyxor, är det för jobbigt att ta på sig ett par riktiga byxor? Tycker nästan det är lite respektlöst att lufsa omkring i stan iklädd pyjamas.

Hahaha ja visst ser det kul ut.
Släng på ett par högklackade skor på det med så är det komplett.
Citera
2008-03-05, 23:39
Medlem
Vänta nu, tråden är startad igår och du undrar om det är "nya modet"? Jag reagerade på alla snygga brudar med mjukisbrallor för cirka 2 år sen..

Kom igen tjejer, ansträng er lite, bara lite iallafall.. Gällivarehäng är inte snyggt på tjejer.. Om man ska ha mjukbrallor så kan man väl iallafall ha såna slimmade mjukissbrallor eller nåt (såna som brukar ha text på baken, men helst utan texten)..
Citera
2008-03-05, 23:41
Medlem
Sen vill jag säga att jag inte tycker själva grejen att ha mjukisbyxor på sig offentligt, är fel. Folk kan gärna få gå i pyjamas till banken om man frågar mig, det gör mig inget.. Det är en grej som jag tycker är så skönt när man kommer till Thailand t.ex. folk går till 7-11 i nattlinne liksom..

Det jag stör mig på är att dessa tjejer som har såna gråa mjukisbrallor också verkar tro att dom är genuint snygga i dom! Det är ni INTE. Finns ingen kille som tycker det.
Citera
2008-03-05, 23:42
Medlem
freedom291s avatar
Mjukisbyxor bara när man är hemma, sjuk eller bakis så är de bara.
Citera
2008-03-06, 01:52
Medlem
Sjuntorparns avatar
ja går ut med mysbyxor ofta. tjejen oxå. men så e vi rätt slappa av oss.
Citera
2008-03-06, 01:56
Medlem
mannys avatar
Som de flesta andra som skrivit, så säger jag också att mjukisbyxor används bakom stängda dörrar.

Det där med mjukisar startade väl ändå för ett par år sen, iallafall där jag bor.
Citera
2008-03-06, 01:58
Medlem
Psyko Dads avatar
Kan hasa på mig ett par gamla svarta Pumabyxor när jag går ut med hunden, men att visa mig ute på stan med såna finns inte på kartan. Det är nog mest tonåringar som kan ha det som mode & komma undan med det.
Citera
2008-03-06, 07:20
Bannlyst
Asså shit, varför detta hat mot mjukisbyxor? Jag brukar klä på mig ett par för jag tycker det är bekvämt och för att påminna folk att det faktiskt inte finns en lag att modet måste följas utan det är helt valfritt.
Senast redigerad av Ztla 2008-03-06 kl. 07:41.
Citera
2008-03-06, 07:37
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Var bor du nånstans? Låter mycket märkligt.

Stockholm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in