Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-05, 16:15
Medlem
Kokettes avatar
Jag brukar matcha mina mjukisbyxor med foppatofflor och morgonrock när jag
är ute med vovven om mornarna, sen brukar jag ha mjukisbyxor i stallet, på g till gymmet osv... SÅ INGET ONT OM DOM
Citera
2008-03-05, 16:36
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWallenberg
Att det skulle vara ett nytt modé låter alldeles befängt, men visst figurerar det endel mjukisar på stan. Använder själv mjukisar men bara i inavelbyar med lite befolkning och hemma!
Att ta på sig jeans ÄR jobbigare än mjukisbraller. Det kan nog dom flesta hålla med om, även om dom inte vill.

Det är jobbigare att ha sex än att onanera, men likförbannat är det roligare med sex ändå.
Citera
2008-03-05, 16:58
Medlem
plles avatar
Helt jävla sjukt att vissa är så anti.
Självfallet är det störande med alla fjortisar med urblekta mjukisbyxor.

Förstår inte hur folk kan vara så emot att ha mjukisbyxor när man rastar hunden eller är iväg för att köpa en pizza.

Som att vara hårdrockare, hiphopare etc. är så jävla praktfullt.

Jag har hellre på mig ett par mjukisbyxor när jag är bakis och handlar pizza än ett par Levis 501. För de byxorna skriker det inget annat än white trash wannabe om. (Levis 501 är Sveriges svar på USA-söderns Wrangler).
Citera
2008-03-05, 17:00
Medlem
underrs avatar
Jag använder mjukisbyxer public ofta. Skönare plagg får man leta efter!
Citera
2008-03-05, 17:30
Medlem
underr fulare också för den delen.
Citera
2008-03-05, 17:46
Medlem
Coq Rouges avatar
Mjukisbyxor bör bara användas inför lykta dörrar inte ute i allmänheten. Det är smaklöst att gå utanför hemmet med ett par mjukisbyxor.
Citera
2008-03-05, 17:47
Medlem
despots avatar
Hemma går man ju runt i mjukisbyxor, och ibland när man åker på träning men i skolan har man inte det
Citera
2008-03-05, 18:00
Medlem
Herr_Oins avatar
Hemma kan jag glida runt i mjukisbyxor men oftast så går jag i jeans även då.

Har ett par svarta Hummel som jag bär på gymmet, annars så är synen av mig i annat än jeans väldigt sällsynt.
Citera
2008-03-05, 18:44
Medlem
Jerdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosstasken
Mjukisar är väl härligt. I england gick tjejerna för nåt år sen runt i tajta pastellfärgade mjukisdressar. Det modet tycks inte letat sig hit.

Tacka fan för det. Finns inget värre än folk som använder mjukisbyxor utanför ytterdörren.
Citera
2008-03-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RödaBaronen
Ser dagligen folk gå omkring i mjukisbrallor som hänger i alla möjliga fula färger. Är detta det nya modet?

Haha vilka jävla trådar du skapar. Nej det är inte mode och kommer aldrig bli det.
Citera
2008-03-05, 19:25
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machowicz
Haha vilka jävla trådar du skapar. Nej det är inte mode och kommer aldrig bli det.

Faktum är att det visst är oerhört inne i vårt avlånga lands mer kulturberikade ungdomskretsar.
Citera
2008-03-05, 19:28
Medlem
Goblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Faktum är att det visst är oerhört inne i vårt avlånga lands mer kulturberikade ungdomskretsar.

Alltså är det inget mode och ffa inget nytt mode.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in