Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-04, 23:46
Bannlyst
Ser dagligen folk gå omkring i mjukisbrallor som hänger i alla möjliga fula färger. Är detta det nya modet?
Citera
2008-03-04, 23:53
Medlem
Nej verkligen inte, det är bara förvirrade fjortisar som traskar runt med mjukisbyxor offentligt.

Hatar mjukisbyxor över allt, sjukt fult och skriker fjortis om sig.

Enda gången mjukisbyxor funkar är när man ligger bakis en söndagsmorgon, och även då är det tveksamt. Avskaffa mjukisbyxor!
Citera
2008-03-04, 23:58
Medlem
machetes avatar
Mjukisbyxor är riktigt sköna och nästan de enda (byxor) jag har på mig hemma. Jag hade dock aldrig gått ut i dom av respekt för min omgivning.
Citera
2008-03-05, 00:00
Medlem
Mjukisbyxor är det bästa som finns, sätter alltid på mig ett par när jag kommer innanför dörren. Att ha på sig bland folk är dock tveksamt.
Citera
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RödaBaronen
Ser dagligen folk gå omkring i mjukisbrallor som hänger i alla möjliga fula färger. Är detta det nya modet?
Ja, om man är fjortis.
Citera
Medlem
Hemma: Mjukisbyxor 100% av tiden:

Utanför hemmet: Jeans 100% av tiden.
Citera
2008-03-05, 00:04
Medlem
När jag går till gymmet har jag på mig mjukisbyxor, och det är enda gången jag är ute med dessa. Känner mig oerhört ofräsch i dom.
Citera
2008-03-05, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RödaBaronen

Var bor du nånstans? Låter mycket märkligt.

Men för att svara på din fråga: NEJ. Verkligen inte.
Citera
2008-03-05, 10:11
Medlem
Kosstaskens avatar
Mjukisar är väl härligt. I england gick tjejerna för nåt år sen runt i tajta pastellfärgade mjukisdressar. Det modet tycks inte letat sig hit.

Men för att hålla sig till topic. Jag har mjukisar hemma, på gymmet och när jag går till närbutiken. Annars blire jeans
Citera
2008-03-05, 10:12
Medlem
$crooges avatar
Det har ju förekommit under en längre tid o inte fan är det snyggt.
Ute går jag runt med jeans. Inne går jag runt i fillingar
Citera
2008-03-05, 10:32
Medlem
Mandic!s avatar
Nya, skulle jag inte vilja kalla det. Fjortisarna har använt mjukisbyxor i flera år.
Citera
2008-03-05, 10:36
Medlem
Reardens avatar
enda gången mjukisbyxor är ok är när du är sjuk, aldrig annars, inte till gymmet, inte till stranden, inte ensam hemma och absolut inte där du kan träffa andra människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in