2008-03-04, 22:32
Medlem
carlphilipkbas avatar
Hej ! Jag r intresserad av sista minuten skidresor till alperna vecka 13, jag har letat en hel del p ntet men ej hittat ngot som r vidare billigt. Borde man vnta med att boka resa en vecka till eller borde man boka nu? om ngon hittar ngot intressant kan hon/han posta det s hade det varit jtte snllt
Mvh Carlphilip
Citera
2008-03-05, 16:51
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlphilipkba
Hej ! Jag r intresserad av sista minuten skidresor till alperna vecka 13, jag har letat en hel del p ntet men ej hittat ngot som r vidare billigt. Borde man vnta med att boka resa en vecka till eller borde man boka nu? om ngon hittar ngot intressant kan hon/han posta det s hade det varit jtte snllt
Mvh Carlphilip

Buss eller flyg?
Om du ska flyga borde du inte hamna under 3000:- . S om du bokar nu s kanske du kommer till en bra ort istllet fr nn svin liten hla. Plus att du kan skaffa information om stllet du ska till.
Citera
2008-03-06, 21:22
Medlem
R.Sandlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlphilipkba
Mvh Carlphilip

Helt krt med sista minuten v.13 till alperna tyvrr, iaf om du ska flyga frn ARN. Snackade med Langley i mndags och tjejen dr menade att det med strsta sannolikhet inte kommer att dyka upp ngot. ker du veckan innan finns dock en del alternativ, Val D'Isere fr under 5 000 kr med boende och liftkort bl.a.

Jaja, vi fr vl hoppas fr jag hade tnkt mig att dra ner den 22:a.
Citera
2009-03-27, 20:52
Medlem
heartfields avatar
Jag r sugen p att ka ngonstans v.14, problemet r att jag inte kan dra frrn p sndag den 29e och inte imorgon den 28e eftersom jag ska skriva hgskoleprovet. Alla resor jag har hittat verkar avg den 28e.
Ngon som har ngot tips p hur man kan gra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in