• 2
  • 3
2021-04-17, 17:24
Medlem
Crapmagics avatar
Hrsby gjorde en del invandringsfientliga uttalanden riktade mot Nader, detta mste dras fram i ljuset och reproduceras i svenska sitcoms 2021!! det r upprtthllande progressivitet

Jag reagerar p hur...vad jag misstnker...dligt Brunnberg spelade, det finns ju ingen som pratar med sn dr slpig verklassdialekt, det dr ska vl vcka vertydliga klass-konflikter mot Hrsby

Inte hade jag en aning om att det fanns en ssong 2 med Rabeaus som antagligen inte lt som Brunnberg i talet.
Citera
2021-05-09, 19:20
Medlem
Crapmagics avatar
I avsnitt 5 s lser Rutger en Aktuell rapport, funkar 2021
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-09 kl. 19:56.
Citera
2021-05-12, 17:10
Medlem
En hrlig serie men skulle vara svrt att gra en modern variant av, fr mycket fr moral tanterna. Nu gr det ju inte att ha nader med d han tyvrr inte finns i bland oss lngre. Frgan r vilka skulle spela de 3 p sjuksalen?
Citera
2021-05-18, 00:57
Medlem
Crapmagics avatar
Ahlenius talar om Zigenar-blod i avsnitt 6, ingen i publiken skrattade tyvrr t denna tidlsa iakttagelse, trots att det r s jvla lngt mellan skmten, jag knner en krypande ngest i kroppen ver att det r s mycket *dd-tids dialog som som bygger upp orgasmen som aldrig kommer
Citera
2021-05-30, 19:43
Medlem
Crapmagics avatar
Avsnitten r besatta av snda ut budskap & beskriva mnniskotyper, detta r helt verordnat, dr ligger d-pratet med skmt som man inte orkar ta i ml, det hr r den frsta igenknningshumorn? dvs det r falsk marknadsfring, det blev en dramaserie istllet pga av att Hans Klinga r en komisk amatr antagligen
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-30 kl. 20:05.
Citera
2021-07-24, 23:59
Medlem
Crapmagics avatar
Vi har enbart ansvar att uppfostra en ung (de)generation

Hur kan det komma sig att svt plockar bort nr Bert (Ljung, inte Hrsby) sa neger, men
Ahlenius fr spotta ut sitt rashat 2021 om smutsigt negerblod (17:30 in)https://www.svtplay.se/video/2855032...=28&id=jXYMN54 det finns inte en chans att en story om att Rutger med framgng refuserar negerblodet skulle accepteras som ett skmt idag pga av ett enda skl, den demografiska frndringen i Sverige p senare tid

Jag kommer fortstta bre ut mig i den hr trden tills ni andra brjat (av)reagera p mig
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-25 kl. 00:21.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in