Minns ni den gamla serien som gick på SVT för väldigt längesen, Sjukan? I rollerna var Vanheden och Dynamit Harry bland annat. Minns inte vad dem heter, Björn Gustavsson och nån till. Björn Gustavsson var då en av sjuklingarna som bodde på sjukhuset, riktigt jävla rolig serie var det.
Någon som minns den, och kanske vet var jag kan köpa hela serien?
Frågan är om den finns på DVD? Kolla med SVT om den finns där i deras shop att köpa, i värsta fall får du maila dom eller ringa och fråga.
Jag misstänker den inte finns på DVD och den har inte visats i repris vad jag kan minnas så det finns nog ingen som har spelat in den. Själv vill jag att dom ska visa "VARUHUSET" i repris.
Rederiet har ju gått S01 och S02 i repris, men inte resten och finns inte på dvd vad jag vet. SVT är ganska sunkiga på att få ut saker på DVD samt att visa repriser.
Ganska dåligt när det finns gott om utrymme i SVT24 att visa tittarnas mest önskade favoriter. Vi betalar ju TV-avgift för tusan.
Minns ni den gamla serien som gick på SVT för väldigt längesen, Sjukan? I rollerna var Vanheden och Dynamit Harry bland annat. Minns inte vad dem heter, Björn Gustavsson och nån till. Björn Gustavsson var då en av sjuklingarna som bodde på sjukhuset, riktigt jävla rolig serie var det.
Någon som minns den, och kanske vet var jag kan köpa hela serien?
SVT börjar sända repriser med start fredag 22 maj kl 20:30.!
Detta är bara ett måste att banda då serien inte finns på dvd
Härligt!! minns också denna serie och ska bli roligt o se den igen efter alla dessa år. Hoppas nu SweTV rippar den så man kan bränna ut alla avsnitt sen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!